г. Днепропетровск, ул. Карла Либкнехта, 57    тел.: (063) 796-79-32 или (063) 796-19-32    e-mail: olana1@ukr.net
ЧП Колесник - дизайн и изготовление кованых изделий и металлоконструкций в Днепропетровске
|  Главная  |  Новости  |  Металлоконструкции  |  Литература  |  Галерея  |  Контакты  |
ГАЛЕРЕЯ
Ворота и калитки
Лестницы и перила
Козырьки и навесы
Люстры, бра, фонари
Кованая мебель
Каминные аксессуары
Заборы
Решётки на окна
Двери металлические
Цветочницы
Кованые изделия
Беседки и мостики
Доспехи и оружие
СКОРАЯ ПОМОЩЬ
Всем посетителям скидка
Консультация мастера
ЭТО ИНТЕРЕСНО
Сальса і бачата в Дніпропетровську, школа танців Маріпоса. Де навчитися сальси в Дніпропетровську, де навчитися бачате в Дніпропетровську. Латиноамериканські танці Дніпро.

Архив литературы Собрание видео

Сальса і бачата в Дніпропетровську. Продовжуємо огляд шкіл латиноамериканських танців нашого міста на Дніпрі. Відгуки, думки та коментарі.

     Ця, без перебільшення чудова, відверто крута, явно найкраща (не брешу) школа соціальних латиноамериканських танців в Дніпропетровську. Відома більше як Маріпоса, має повна назва. Не настільки часто вживається в повсякденній мові. Тут я бачу для себе як раз той випадок, коли не хочеться зношувати красиву яскраву річ, затягуючи її щоденним використанням. Краще її зберегти, нікому не показувати і помилуватися самому. назва цієї унікальної дніпропетровської школи латиноамериканських танців звучить так: Маріпоса ен ялина Виенто. Особисто мені дуже подобаються і сама школа і її назва. А ще більше вражає те дивний збіг. Майже містичне відповідність назви з манерою танцювання, стилем танцю, викладаються у школі. Ах так, забув, зовсім поганий став, вболіваю багато, зуб мудрості росте. Бути може, ви займаєтеся латиноамериканськими танцями недавно? Іспанська мова ще не став для вас рідним? Тоді пробачте старого лісоруба з далекого тайгового цвинтаря. Мені потрібно було б дати переклад назви школи з іспанської. Маріпоса ен ялина Виенто перекладається як: «метелик на вітрі». Я не знаю, як робиться це чудо перетворення танцюристів істоти іншого порядку. Напевно тут просте чари, зіткану з чистого ювелірної майстерності і прозорою техніки рухів. Однак, саме такий стиль танцю викладається в Марипосе. Якщо вам доведеться подивитися бачату у виконанні викладачів школи. Тимчасова втрата дару мови і стійкою зв'язку з реальністю гарантована. Це не танець - це магія. Іншого пояснення я не знаходжу. Найприємніше для всіх новачків. Хлопців і дівчат, ще не танцюючих (поки!) латиноамериканські танці, то, що цього дива навчають усіх охочих. Пройде трохи часу, і ви будете рухатися в бачате приблизно так само, а може бути і краще. Це цілком можливо. У Марипосе ми бачимо той рідкісний варіант, коли успіхи учнів в бачате та сальси. Помітні навіть на тлі високого рівня викладачів латини, тільки вітаються. Без тіні ревнощів. Іншої такої школи танців в Дніпропетровську я не знаю.

  • Історія виникнення, витоки бачати і танго. Можливий невеликий шок. Ми переживемо його разом з вами.
  • Яке взуття потрібна для занять сальсою?
  • Ставлення до учнів у школі Маріпоса не зовсім таке, як в інших командах латини. А яке?

         Не можна не сказати кілька слів про ставлення тренерів та викладачів школи Маріпоса до своїх учнів. Не в тих суб'єктивних категоріях, що «погане» або хороше. Ні де, як мені відомо точно. Новачків в сальси і бачате ногами в живіт не б'ють, хоча і в попу даремно не цілують. Але в професійному сенсі. Вже з перших занять в голови учнів закладається дуже правильна установка: ви ТАНЦЮРИСТИ. Ще не досвідчені, початківці, але вже танцюристи латини. Тому, учні повинні не просто "ходити" на заняття з сальси і бачате. А свідомо ПРАЦЮВАТИ на тренуваннях. Домагаючись того результату, який вам потрібен. Як мінімум, доводиться подумати про те, що ти хочеш отримати для себе коханого від латиноамериканських танців. Коли «включається голова», а тут вам її обов'язково "включать". Коли намічаються цілі в танцях, відразу з'являється сенс у тренуваннях. Що швидко позначається на прогресі. Не те, прогрес у глобальному масштабі нашої блакитної планети. А на особистому зростанні майстерності танцюриста сальси та бачати. Як ставляться до учнів в інших школах латиноамериканських танців? Думаєте гірше, ніж в Марипосе? Немає. Теж дуже добре ставляться, навіть люблять (по своєму). Однак, не настільки серйозно, без чіпкого професійної уваги. Вбачаючи у новачків не стільки танцюристів, скільки приємних людей, вдало імітують броунівський рух по залу. Гаразд би просто бродили, так вони ще дряпають кігтями дорогий лінолеум. Різниця, по початку, здається не такою істотною. Тим не менше вона є. Що швидко стає помітно за якістю танцювання учнів, виробленому зовнішньому враження на сальсотеке в Дніпропетровську. І їх реальним досягненням у сальси і бачате. Мені здається, що танцюристи сальси та бачати, ростуть в Марипосе швидше, ніж в інших школах, не перетворюючись на «бур'ян на картопляних грядках». Я можу помилятися, тому не буду займати категоричну позицію. Нехай мені покажуть іншу школу у Дніпропетровську, чиї учні займають так багато призових місць на змаганнях з сальси і конкурсах з бачате. Тоді я погоджуся з об'єктивними фактами. Гаразд, опустимо планку трохи нижче висоти плінтуса. Покажіть мені танцюристів бачати з інших шкіл у Дніпропетровську, але таких, на яких приємно подивитися. Я маю на увазі не антропометрію дівчата і особливості форми черепа у партнера. А те, як вони гарно танцюють цей танець. І ми розійдемося в лютому консенсусі. Панове, не обманюйте плацебо. Навіть тренерів таких не знайдемо, не те що учнів бачати.

  • Як швидко схуднути - заняття сальсою.
  • Mariposa - це яскраво виражена конкурсна школа сальси та бачати в Дніпропетровську.

        Не будемо забувати про те, що Маріпоса в Дніпропетровську - це яскраво виражена конкурсна школа латиноамериканських танців. Про що говорить цей факт з підпільної автобіографії школи? Для новачка, початківця танцюриста сальси та бачати, така відмітка в анкеті" школи танців - це чіткий, однозначний і недвозначний меседж. Потрібно тільки правильно прочитати зашифроване повідомлення. Я, старий лісоруб, знатний ентомолог і заслужений гомеопат, візьму на себе всі труднощі перекладу "танцювальної клинопису". Растолмачу вам сенс поняття, японського ієрогліфа: конкурсна школа танців. Так от, якщо школа латиноамериканських танців виховує учнів постійно беруть участь у конкурсах і систематично, тотально виграють змагання з сальси і бачате, то. Як мінімум, викладачі навчальні танцюристів, не ховають свою низьку кваліфікацію за наївною прийомом. Мовляв наші соціальні танці самі круті, а ми такі офігенний танцюристи латини, що нас ні хто не розуміє. Тому на бридкі змагання з сальси і бачате їздити не треба. Ми будемо творити високе мистецтво танцю в нашому залі, в нашій маленькій замкнутої "громаді". У нас взагалі школа не конкурсна, однак не тому що ми не здатні навчити танцювати соціальну латину. А з вищих ідейних міркувань, тра-ля-ля. По мені так це чистої води шахрайство, "танцювальні наперстки". Змагання з бачате та конкурси з сальси - це об'єктивний метод перевірки рівня танцюриста. При всій суб'єктивності українського суддівства. Так адже в Україні проводяться і ті змагання з сальси і бачате, які судять європейські і кубинські майстри соціальної латини. Вони що, теж суб'єктивні і заангажовані? А може ви не вмієте навчити своїх учнів пристойно танцювати, панове? У Марипосе ж виходить.

  • Як навчитися танцювати сальсу будинку?
  • Які тренера вас будуть вчити сальси і бачате в школі танців Маріпоса, Дніпропетровськ. Шокова терапія латиною.

         Буду коротким. Професіонали. Дійсно запрошувані для проведення майстер класів в Європі, Росії, навіть у Білорусі. Система навчання учнів танцеванию в Марипосе спочатку «плавить киплячий мозок». Однак, якщо ми поринемо в безодні танц школи. Спуститися на саме дно, зробимо разом кілька кроків, то все стане на свої місця. І ви здивуєтеся, як може бути інакше. А потім задастеся резонним питанням: чому в інших школах танців Дніпропетровська не використовується ця методика. Отже, шокова терапія сальсою і бачатой від Марипосы.

  • Соціальні танці та релігійні, культові. Релігійність і елементи культу на прикладі сальса касино.
  • МАРІПОСА ЕН ЕЛЬ ВИЕНТО: Десять кроків до майстерності танцюриста латини.

         Перший шок: в Марипосе кожен танець навчається окремо, а не вивчаються всі латиноамериканські танці відразу - скопом. Якщо ви заплатили гроші за те, щоб навчитися добре танцювати бачату. То вас будуть вчити саме бачате. А не довгого списку танців соціальної латини, що включає одночасно: бачату, сальсу, регітон, сон, чачу, руеда, пачангу, зук і кизомбу. Якщо ви заплатили гроші щоб добре вивчитися сальси, ні хто не стане вам підсовувати неїстівний букет з квітів рослини вінегрет. Кожен танець у Марипосе викладається вузьким фахівцем - спеціалізованим танцюристом. Якщо такого немає у самій школі, то фахівець запрошується «зі сторони». Сторонній викладач танців, але найкращий в Дніпропетровську. В результаті, після деякого часу, ви бачите реальну різницю і велику користь для своєї бачати або сальси.

  • Запальна сальса.
  •      Другий шок: в школі танців Маріпоса категорично не вітається така погана ситуація, коли тренування веде тільки один викладач. Заняття парними танцями по будь-якій соціальній латині тут проводяться тільки ПАРОЮ ВИКЛАДАЧІВ. І не випадково зібраної парою особин, що розрізняються за гендерною ознакою. А постійною, станцованной парою хороших тренерів, танцюристів бачати або сальси. Сказати чесно? Це фантастика.

  • Малый бизнес - своя школа сальсы, как открыть и сколько можно заработать на своей студии клубной латины. Бизнес план курсов по обучению танцеванию социальных латинских танцев.
  •      Третій шок: в Марипосе немає автоматичного перекладу з молодшої групи в середню, потім за "вислугу років" в старшу. Як це зазвичай буває в школах соціальних танців. Тут взагалі дуже розмите поняття старшої, середньої та початкової групи займаються в школі. Паралельно звичної «табелі про ранги», учні з любов'ю і розумом поділяються на різних «тваринок». Групи зайчиків, кошенят, мишенят, котів, дельфінів та інші види «звірят», дозволяють поступово розподілити учнів не за принципом «терміну служби». Але за групами, в яких займаються учні близькі по дійсному рівню підготовки, характеру, музичності і стилю танцювання. Ну і природно з тим цілям, заради яких вони ходять на соціальні латиноамериканські танці. Дійсно, комусь потрібен високий спортивний ухил в тренуваннях і майстерність танцюриста просто саме «прилипає до ніг». Так для іншої людини важливо отримати впевнений соціальний рівень танцювання сальси та бачати. Тільки для сальсотек, фестивалів та вечірок. Перемоги на танц конкурсах, змагання, показові виступи і шоу програми йому в страшному сні не снилися. Навіщо йому складний технічний і стилістичний матеріал? Та ще такий, що він засвоїти у найближчі роки не зможе. Тут є своя велика тренерська логіка. Хоча в тому, що більш обдарований танцюрист сальси або бачати. Ставить перед собою досить амбітні цілі в латиноамериканських танцях, не «простоює». Не втрачає час і мотивацію до занять в групі іншого напряму. А людина, для якого сальса і бачата - це не більш ніж миле хобі чи спосіб: як схуднути. Не почуває себе незатишно, серед «маленьких зірочок» соціальної латини в Дніпропетровську.

  • Чи можна схуднути від танців, худнуть від танцю.
  •      Четвертий шок: у танцювальній школі Маріпоса, немає загальної і обов'язкової для всіх програми навчання сальси і бачате. Немає «тупого» шаблон, під який «заганяються» всі учні, незалежно від їх індивідуальних особливостей. Як це реалізується на практиці? Дуже просто. Кожен викладач школи Марипосы, не повторять ту кальку, за якою навчався сам. Але пропонує свою особисту програму, оригінальну методику навчання танцюристів і власний стиль танцювання. Спільного між викладачами дуже багато - це все «пташенята одного танцюючого гнізда», але. Різниця настільки велика, що дозволяє учневі підібрати для себе те, що йому найближче. Простіше і веселіше або складніша і занудней. Ухил в соціальні танці або високий конкурсний рівень латини. Кому що треба.

  • В яку групу з танців треба ходити, щоб навчитися танцювати сальсу або бачату? Як правильно обрати СВОЮ групу.
  •      П'ятий шок: ні де, крім Марипосы, мені не доводилося зустрічати в Дніпропетровську, такої цікавої системи, коли до навчання новачків, спеціально залучаються не тільки вчителі школи танців. Але ще й досвідчені танцюристи зі старших груп. Основна проблема ефективності і якості навчання не тільки бачате, будь латиноамериканських танців. Складається в тій "пастці", свого роду "тренувальному глухому куті", що ми спостерігаємо у всіх школах без виключення, крім Марипосы. Новачки місяцями варяться у власному соку. Досвідчений партнер, дорослий сформований Майстер бачати. За рахунок того, що він правильно веде сам, досконало розуміє методику навчання і добре уявляє собі, як повинна діяти партнерка. Буквально за лічені хвилини може виконати "над нею" величезну роботу. На яку, при тренуваннях тільки з партнерами начинашками, у неї підуть місяці. Те ж саме може зробити з починаючим партнером досвідчена танцівниця. Постійна ротація учнів, запрошення на тренування танцюристів високого рівня, майстрів - це своєрідні міні майстер класи. Дуже нагадують індивідуальну підготовку танцюриста. Повірте мені, старому лісорубу, між спільними заняттями і індивідуальними уроками є велика різниця в сенсі ефективності. З тренера в такому випадку знімається гігантська частина непродуктивною, неефективною чорнової роботи. І він має можливість приділити найпильнішу увагу учням. А так само чітко бачить де у начинашек є явні боки. З іншого боку, учні старших груп, під постійним наглядом", поступово проходять обкатку "в умовах наближених до бойових". Пробуючи себе в ролі вчителя латиноамериканських танців. Здобуваючи поступово викладацький досвід. Пізніше, дає можливість школі Маріпоса мати резерв підготовлених тренерів і викладачів бачати. Бажаючим надається високооплачувана робота в школі.

  • Бачата это.
  •      Шостий шок: на скільки мені відомо, тільки в дніпропетровській школі соціальної латини Маріпоса, будь-який новий матеріал з сальси і бачате, не просто дається учням на тренуванні. А знімається спеціальне навчальне відео цього уроку, з прикладами танцювання. Навіщо? Ха! Я вам зараз розповім. Це чисто фішка Марипосы. Все що дали на уроках - учні все зняли на відео. Тут учні виховані так, щоб крім планових занять, вони могли б займатися самостійно і ГОТУВАТИСЯ ДО ТРЕНУВАНЬ. Заздалегідь опрацьовуючи матеріал. А так само, могли б повернутися назад, подивитися те, що вчили раніше. Наприклад: кілька місяців тому. У кожного учня займається сальсою і бачатой в Марипосе, з часом накопичується власний відео архів уроків. До якого вони звертаються, по мірі необхідності. Офігенно корисно!

         Сьомий шок: анонсування матеріалів та занять з можливістю вибору індивідуального графіка тренувань в Марипосе. Для початківців, які вивчають базу і роблять поки перші свої кроки в бачате і сальси - це не працює. Однак, чим "старше і досвідченіше" ви стаєте, як танцюрист соціальної латини. Тим більше приділяється уваги вашої індивідуальної підготовки. Як це робиться на практиці? З'являється така цікава штука, як анонсування уроків. Ви отримуєте відео того уроку, який буде на наступному занятті. Дивіться відео і самостійно приймаєте рішення: чи хочете ви вчити цей матеріал з сальси або бачате. Наприклад: наступний урок в школі, у вашій групі - це бочетанго. Але ви зараз "міцно підсіла" на бачату домінікану. Природно, що до бочетанго, саме зараз, ви не готові. Немає питань. Ви можете пропустити це заняття, а ваш абонемент просто перерахують. Залишок суми від пропущених уроків перенесуть на інший місяць. Сказати, що це зручно - значить не сказати нічого. До речі, якщо ви захворіли і не змогли відвідувати тренування з сальси або бачате, що ваші гроші не пропадають. Все враховується до копійки.

         Восьмий шок: самостійний індивідуальний вибір матеріалу на уроках сальси та бачати в Марипосе. На занятті, у вас є можливість замінити матеріал, який вам не подобається. Дійсно, адже буває так, що матеріал не подобається. Що робити? Вчити? А навіщо? Керівництво школи танців в Дніпропетровську Маріпоса, дотримується вельми неординарного підходу. Мені не доводилося зустрічати його в інших дніпропетровських школах соціальної латини. Він зводиться приблизно до такої тези: хто платить - той замовляє музику. За ваші гроші вас вчать тільки тому, що вам потрібно. Адже ви танцюрист, ви самі визначаєте свої цілі. Природно, до начинашкам це не відноситься. Базу і базову техніку, будьте ласкаві засвоїти в необхідному обсязі. А вже потім можете "вередувати". Я займався і в інших школах латиноамериканських танців. Це жесть. Тиждень за тижнем, за твої ж гроші, тобі дається такий матеріал. Який інакше як: марення сивої кобили, назвати не можна. Але спробуй заїкнутися про "своє бачення поточного навчального процесу". Ага. Відразу наживеш собі ворога на все життя в особі "геніального тренера", що знімає з тебе твої кровні грошики. Тут, у Марипосе, ти можеш сказати: "СТОП! Я хочу інше". Тобі відразу дають інший матеріал і підбирають партнерку або партнера, яким зараз потрібно вивчити або повторити приблизно те ж саме. А тренер буде возитися з тобою, приділяючи уваги не менше, ніж усім іншим учням. Кльово? Так! Професійно? Ще як!

         Дев'ятий шок: розуміння музикальності учнів для викладачів в Марипосе. Ну тут я виступаю, як особа зацікавлена. Справа в тому, що я чую музику, м'яко кажучи погано. Пройшов через всі ці вигадки - слух розвивається, тра ля ля, треба більше слухати латиноамериканську музику і все таке інше. Ага. Тепер можу авторитетно заявити - все це повна фігня. Нічо воно не розвивається. Просто ти трохи починаєш плавати, розуміючи те, що чув спочатку. І хоч молотком по голові можна бити учня. Але від нескінченних ляскіт в долоні з криками "Раз!" (знайома картина?), краще чути музику ти не станеш. Як же танцювати сальсу і бачату? Танцюрист соціальної латини без музики не може. Виявляється. Є інше рішення. Наприклад, у дніпропетровській школі латиноамериканських танців Маріпоса, роблять так. Спочатку чекають. Дійсно повинен пройти період адаптації твого слуху до музики. Дійсно учневі потрібно розповісти, "препарувати" музику, розклавши її на окремі ритми та інструменти. Ти щось починаєш розуміти, систематизувати, що чуєш у цієї "веселої какафонии кубинського джазу". Однак за цей час ваш викладач теж працює. І не так, що "гавкає Фас!". А розбирається, спостерігаючи за вами, в тому, що саме ви чуєте. На що реагуєте в танці, які акценти виділяєте. І ось тут починається найцікавіше. Матеріал вам починають пояснювати не тільки з технічної точки зору, але і виходячи з того, як особисто ви чуєте музику. Я з великим здивуванням виявив, що чую. Тільки мене раніше заганяли в чужій шаблон. Домагаючись того, щоб я почув музику так, як чує її тренер ведучий заняття з сальси або бачате. А це маячня. Кожен чує музику індивідуально. Це крім того, що існує ще й музична пам'ять, здатність запам'ятовувати музичні фрази - у всіх вона різна. І крім того, що у всіх своя власна м'язова реакція на музичний ритм. Генетично обумовлена здатність своєчасно реагувати на те, що ми чуємо на рівні наших м'язів. Можна чути, але не встигати. Випадати з музики, збиватися за рахунок "неправильно" працюючого "внутрішнього метронома". Виявляється - пояснювати треба правильно, а не "левондосовским чином". НАПРИКЛАД:

  • ПРИКЛАД ЗДЕСЬ.
  •      Десятий шок: загальна "політика" у школі Маріпоса так хитро продумана, що. Навіть не заохочує, а просто відверто провокує учнів на створення стійких постійних пар з танцюристів будь-якого рівня. Хоч новачків в сальси і бачате, хоч досвідчених майстрів соціальної латини. Сталим парам танцюристів - більша знижка в оплаті занять. Плюс: підвищену увагу тренерів і смачні додаткові бонуси. Я цей момент раніше не розумів. Мені свого часу сказали (зовсім інші тренера), що постійна пара - це поганий спосіб навчитися сальси і бачате. Типу, ти звикаєш до однієї партнерки і абсолютно не можеш потім танцювати з іншими дівчатами. Ага. Надули, як дитину. Це зараз мені стало ясно - у парних танцях "самотніх" танцюристів не буває. Тут немає місця сольним майстрам. У парних танцях без пари ти не танцюрист соціальної латини, а якесь непорозуміння. Тільки половинка. Навіть Володимир Кличко, як не дивно було б чекати від нього, кинув коротке влучне зауваження: "для танців потрібно двоє".

  • Ідеальна партнерка по знаку Зодіаку.
  • Які танці викладаються в Марипосе і чому там вчать танцюристів. САЛЬСА в Дніпропетровську.

         Почнемо з сальси, хоча це не основний профіль школи танців Маріпоса. Тут ми бачимо навчання двом стилям сальси: європейський елів і кубинське касіно. Лінійну сальсу елів в Марипосе викладає досвідчений тренер, відомий в Україні танцюрист элейщик: Вова Балалаєв. Якщо хтось знає в Дніпропетровську танцюриста елея більш високого рівня - нехай мені розкажуть. Я теж буду його знати і внесу поправки в цей текст. Нікого не хочу образити, прошу зрозуміти мене правильно, я не збираюся сперечатися про індивідуальному рівні майстерності, як такому. Навіть якщо хтось робить щось краще. Цілком може бути. То треба покласти на шальки терезів ще й багаторічний досвід викладання чистої "академічної" лінійної сальси елея, без домішки касіно. Що є за плечима Басалаєва. В чому В чому, а додаткової реклами не потребує. Давно переріс будь-які пересуди. Дорослий, сформований Танцюрист - элейщик.

  • Дніпропетровськ сальса кафе - місце, де можна потанцювати в будь-який день, працює бар, недорого і цікаво.
  •      Кубинську сальсу в стилі касіно викладає засновник школи Макс Фісенко, особисто. Рідко довіряючи це непроста справа іншим тренерам. Яке касіно в Марипосе? Хм. Тут треба розповісти детальніше. По-перше: дуже хороше. Однак, цей стиль сальси часто викликає критичні оцінки. Глухе бурчання місцевих міських експертів і тонких знавців. Особливо: чемпіонів "по прополці огірків". У тому плані, що Макс танцює дуже класну сальсу, але не дуже кубинську. І як останній удар кувалдою у голений потилицю. "Вбивчий" аргумент: Макс не танцює афро румбу. Хлопці, давайте не будемо заважати «грішне вариво з праведним бульйоном», в одному дикому казанку на багатті з сухої коноплі. Сальса касино давно розділилося на кілька напрямів і майже самостійних стилів. Є відверто кубинське танцювання сальси касино ( кубано) і є музика для нього. А є європейське касіно і є інша музика, в яку «кубано не свистить». Це два глобальних маркера в касіно. Будемо відверті: всі наші дніпропетровські танцюристи сальси "бовтаються десь між небом і землею". У широкій зоні між крайніми "опорними маркерами". Знаходячи тільки своє, затишне, дуже зручне місце соціальної латині. Європейське касіно іноді називають ще паркетним касіно. Ну, типу: легкий плевочек в спину. Так це не критика, а скоріше комплімент. На "паркеті" ви зможете зробити те, що на "асфальті" станцювати, виконати, ніколи не вийде. Суперечки про достоїнства і недоліки обох стилях сальси можуть вестися нескінченно. Така розмова цікавий фахівцям, цінителів і знавців касіно, але не має сенсу для початківця.

  • Визначення, що таке сальса касино - це найкраще і точне визначення з тих, що я зустрічав. Не додати ні відняти. А сильно задуматися змушує між іншим.
  •      Для учня, який потрапив у школу соціальної латини, важливіше те, щоб його вчив танцювати не "аби хто", але справжній Майстер. А Макс Фісенко - це Майстер. І Майстер вчить того, чого в інших школах сальси, не вміють робити і викладачі. Це факт. Чудове європейське касіно, паркетна сальса найвищого рівня, саме так можна навчитися танцювати сальсу в дніпропетровській школі танців Маріпоса. А як же афрорумба? моє глибоке переконання, краще не танцювати афрорумбу взагалі, ніж танцювати її погано. Хороших танцюристів афрорумбы в Україні (навіть не в Дніпропетровську, а й по всій країні), можна порахувати на пальцях однієї руки. Та ще залишаться зайві пальці. При тому всьому, афрорумбе навчають майже у всіх наших школах танців, крім Марипосы. Навіщо? Тут я можу лише розвести руками. Комічні афрорумбейро танцюють на всіх сальсотек в одному єдиному стилі - неопаралитическом. Лякаючи своїм стробоскопом, до самої глибини широкої слов'янської душі, навіть мене! Загартованого старого лісоруба, з великим гарячим стажем біля доменної печі! Особисто пережив бурхливі 90-е і двічі витримав тілі серіал: "Бандитський Петербург". Бррр. Яка гидота. Припускаю, що мої нічні кошмари і поганий стілець, як то пов'язані з нашої місцевої зоо афрорумбой.

    Що забарвлює сечу в зелений колір? Тренування або любов?
  • Чим відрізняються соціальні танці від народних, а ніж соціальні схожі на народні, що спільного між ними.
  • Поняття «бази» або базової техніки у дніпропетровській школі танців Маріпоса. Особливості підготовки танцюристів сальси касіно в Дніпропетровську.

         Саме для сальса касино, як соціального танцю має етнічне походження, кубинське, не європейське. Більш ніж важлива, при навчанні танцюриста, базова техніка танцювання сальси. Якщо ви хочете добре танцювати сальсу касіно як справжні, природні кубинець або кубинка, то вам доведеться не тільки навчитися рухатися. Так, як рухаються кубинці. Але і думати «по-кубинськи». Бажано було б ще й музику чути так само, по-кубинськи. У хорошій школі сальса касино, якщо там викладається саме кубинський стиль, то саме кубано, а не американо. Учням дають в основному базу, порівняно мало приділяючи уваги фігур. В поганій школі все навпаки. Навчання зводиться до натаскування на фігури, а базі, навчання характерною кубинської манері рухатися, уваги не приділяють. Тільки тому ми так часто чуємо деякі натяки, мовляв: у Марипосе ж учням базу сальси не дають. Відразу навчають танцювати, наголошуючи на класні запаморочливі зв'язки. А кубинська фішка де?

  • Що таке базова техніка танцювання і база в танці, сальса. Базові кроки, базові рухи, базові фігури і основні прості зв'язки, базова стилістика і кубинська манера рухатися в танці, мінімальна базова музикальність.
  • Де танцюють сальсу: клуби, кафе, фестивалі, вечірки і сальсотекі.
  •      Тут ми знову будемо мусолити питання: а що автор курить. Навіщо ж спекулювати поняттями? Маріпоса - це школа танців в Дніпропетровську, де учнів навчають танцювати сальсу касіно в стилі, більш близькому до американо. Навчити танцювати кубано ні хто не обіцяє. Тепер, коли ви стали більш просунутими, майже «освіченими читачами», поговоримо про тієї самої базової техніки в сальси. Кубинська манера рухатися - це строго кажучи, зовсім не базова техніка, та й не техніка танцювання взагалі. Кубинська манера рухатися під час танцю - це індивідуальна стилістика танцюриста. Кубинська манера рухатися, якщо вам завгодно - це класна яскрава фішка в сальсі касіно. Якщо така є - це чудово, кращого і бажати не можна. Якщо ні, то і хай їй грец. Не будемо забувати, що сальса, нехай і в стилі касино (кубано або американо) - це парний танець. Що дещо по-іншому розставляє акценти в підготовці та навчанні танцюриста соціальної латини.

  • Як потрібно сприймати соціальні танці правильно і як ставитися до соціальних - це танці для бідних або щось інше, більш "кошерне"?
  • Кубинська сальса і народні кубинські танці.
  • Темний колір сечі після тренувань. Захворювання, ознаки і діагнози.

         Для всіх парних танців, вірно те, що навчання танцюриста починається з «общетанцевальной» базової техніки. Під базою тут розуміється спроба навчити учнів правильно взаємодіяти один з одним. Грубо кажучи, база - це ведення і поведінка у фігурах, зв'язках, вузлах. Для партнера це вміння повести партнерку, розгорнути, змінити їй напрямок руху, зупинити, посадити, покласти в підтримку, крутонути, підняти або направити в футворк. Для партнерки це вміння чути ведення і практика «адекватного реагування на Його фантазії» в танці. Плюс мінімальна акробатична, трюкова підготовка, елементи шоу, прикрашають будь-парний танець. Без освоєння такої общетанцевальной базовою технікою, ніякі парні танці ви танцювати не навчитеся. А ось якщо освоїте мистецтво взаємодії партнера і партнерки, то не тільки сальса, а будь-які інші парні танці, відразу стануть у вас виходити добре. Таку базу в школі Маріпоса дають. Кубинська манера рухатися під час танцю зовсім не замінює базову техніку. Ніякого відношення до неї не має, і, строго кажучи: базою не є.

  • Кубинські фішки в касіно. Що таке бакунао - це елемент флірту і частина гри в сальси.
  • Бачата в Дніпропетровську - це не тільки школа латиноамериканських танців Маріпоса, але й інші стилі танцювання бачати на сальсотек.

         Уфф! Нарешті ми добралися, крізь нетрі сальси, до романтичної бачате. До танцю бачата - сновном спеціалізації школи латиноамериканських танців Маріпоса в Дніпропетровську. Ми з вами зараз не оригінальні. А повторюємо кроки багатьох і багатьох "першопрохідців", кількох поколінь танцюристів соціальної латини - від сальси до бачате. Саме таким шляхом у бачату та приходять більшість учнів. Логіка тут така, проста і невигадлива. Приблизно кожен другий танець на сальсотеке - це музика бачати. Для танцюриста бачата - це відпочинок після швидких ритмів, ліричний «медлячек». Коли грає бачата на вечірці, можна просто «постояти в сторонці», віддихатися, перекинутися парою слів з шановними колегами. Обговорити дівчаток, подивитися на хлопчиків. А можна:

  • Романтична бачата в Дніпропетровську, як вона виглядає і з чим її їдять. Особливості характерні для нашого міста на Дніпрі ТУТ детальний огляд.
  • Тут ви знайдете докладний опис того, як прийнято танцювати бачату на сальсотек. Якщо вам цікаво зайдіть на посилання. Якщо ви вже бачили це на власні очі, то йдемо далі.

    Вчимо танець бачата в Дніпропетровську - бачата від школи Маріпоса. Латина в Дніпрі.

         Насправді справжня бачата від Марипосы - це дуже гарний, видовищний, смачний і чуттєвий танець. Між іншим бачата складна до одуріння. Це не сальса - тут «кулі не котить». Тільки на природної музикальності і природженому почутті ритму виїхати не можна. Вчити треба. Бачата буває двох видів - хороша і не бачата. Після бачати, сальса здається чимось несерйозним. В сальсі просто не потрібна така різнобічна танцювальна техніка. Не потрібно вміти і 10% від того, що повинен робити середній бочатейро. Ви сумніваєтеся? Невже і справді є якісь нез'ясовні не надто кошерні сумніви - це дійсно так? Гмм. Я, старий дрімучий лісоруб, скриплячи від поганої мастила, танцюю обидва танцю: і бачату і сальсу. Тому, трохи розумію: про що балакаю. А ви, шановний колего?

  • Бачата і сальса - це зовсім різні латиноамериканські танці. Продовжуємо знайомитися з соціальної латиною, дізнаємося багато нового і цікавого про латиноамериканських танцях.
  • КІНЕЦЬ ФІЛЬМУ.

         Дуже рекомендую перечитати знову перший абзац. Там де написано про «метелика на вітрі», магію танцю і просте чари танцюриста. Повторюватися не хочеться. Та й не бачу необхідності. У Дніпропетровську є тільки одна спеціалізована школа бачате - це Маріпоса ен ялина Виенто. Тут ви дізнаєтеся, що бачата не тільки красивий соціальний танець. Вона смачна, чуттєва і нескінченно різна. Бачата романтика і бачата модерн, бачата домінікана і бачата чуттєвий поліпшувач, бачата танго (бачетанго) і бачата шоу. Купу стилів і напрямків цього латиноамериканського танцю можна вивчити в школі Маріпоса ен ялина Виенто. Тепер ви знаєте, де можна навчитися добре танцювати бачату в Дніпропетровську.

  • Бачата танго - хочу навчитися танцювати сучасні парні танці (латинські, красиві). Заняття, уроки, навчання.
  • Соціальна латина. Соціальні танці це такі танці, де танцюристи....
  • ВІДГУКИ. Школа танців Маріпоса. Сальса і бачата в Дніпропетровську.

         Прочитати відгуки чи залишити свій відгук, коментар по темі: як навчитися танцювати латиноамериканські танці в Дніпропетровську. Школа Маріпоса, сальса і бачата, ви зможете на форумі. Нас цікавить ваш досвід, де можна навчитися танцювати сальсу в Дніпропетровську, які школи ви вважаєте хорошими. Приймаються позитивні і негативні відгуки без модерації, за умови коректних формулювань.

    Главная Новости Металлоконструкции Галерея Контакты
    © ЧП Колесник 2010-2011

    Наш адрес: Днепропетровск, ул. Карла Либкнехта 57
    Телефон по Украине: (063) 796-79-32 или (063) 796-19-32

    Рейтинг@Mail.ru