г. Днепропетровск, ул. Карла Либкнехта, 57    тел.: (063) 796-79-32 или (063) 796-19-32    e-mail: olana1@ukr.net
ЧП Колесник - дизайн и изготовление кованых изделий и металлоконструкций в Днепропетровске
|  Главная  |  Новости  |  Металлоконструкции  |  Литература  |  Галерея  |  Контакты  |
ГАЛЕРЕЯ
Ворота и калитки
Лестницы и перила
Козырьки и навесы
Люстры, бра, фонари
Кованая мебель
Каминные аксессуары
Заборы
Решётки на окна
Двери металлические
Цветочницы
Кованые изделия
Беседки и мостики
Доспехи и оружие
СКОРАЯ ПОМОЩЬ
Всем посетителям скидка
Консультация мастера
ЭТО ИНТЕРЕСНО
Базова техніка сальси. База сальси, базові кроки в сальсі, базові рухи в сальсі, базові фігури, найпростіші зв'язки і базова стилістика в танці, сальса.

Архив литературы Собрание видео

Що танцюристи розуміють під базою і базовою технікою в танці?

     Якщо ви думаєте, що в сальсі є якесь офіційне, загальноприйняте поняття базової техніки, необхідною новачкові для того щоб навчитися і почати танцювати, то ви глибоко помиляєтеся. Сальса - це не балет і не бальні танці. Де все давно узгоджено, вивірено, уточнено та впорядковано до якихось, єдино правильним зразкам базової техніки. Тим самим блискучим за якістю виконання, вивіреним зразками, на які може дорівнювати танцюрист. Якщо бажає хоча б визначитися - правильно чи не правильно він танцює якийсь танець з категорії латини. У тій же бальною латині: чачі, самбі, базова техніка, базові рухи, базові кроки - НАЙБІЛЬШЕ СХОЖІ НА ЗВЕДЕННЯ ЧІТКИХ, ЗРОЗУМІЛИХ І СКРУПУЛЬОЗНО ДОДЕРЖУЮТЬСЯ ЗАКОНІВ ТАНЦЮ. Основних, найдрібніших, елементарних деталей, з яких збирається, конструюється будь-який, навіть самий складний танець.

  • Яке взуття потрібна для занять сальсою?
  •     Всяке порушення, нечітке, неправильне, викривлене виконання базових рухів, навіть тих же базових кроків. Моментально тягне штраф в оцінці всього танцю. Яким би гарним він не був. Заперечується не краса танцю або талант танцюристів, а піддається сумніву відповідність виконаного танцю того стилю, в якому він був заявлений на змаганнях. Для того, щоб було більш зрозуміло, я дозволю собі привести спортивну аналогію. Уявімо собі, чисто теоретично, таку ситуацію. Ми присутні на змаганнях зі стрибків у висоту без жердини. Всі спортсмени стрибають відштовхуючись ногами від рівного майданчика перед поперечиною. А хто виявився більш "кмітливим". Приніс складану драбину і стрибнув з її верхнього майданчика. Природно, що його результат, з точки зору "взятої висоти" - це безперечний рекорд. Однак, з точки зору правил - це привід для дискваліфікації. Дискваліфікація, в даному випадку, зовсім не покарання, а ввічливе роз'яснення спортсмену того, що він злегка помилився видом спорту. Йому потрібно брати участь в інших змаганнях, тих де всі стрибають зі сходів. Вимога дотримання чистоти базової техніки танцювання - це правило, яке ставить всіх танцюристів в однакові умови і забезпечує можливість об'єктивної оцінки танцю. Одночасно, не дозволяє танцюристам так "творчо переробити і поліпшити" танець, що він стане зовсім іншим. Така вироблення канонів танцю, сувора формалізація базової техніки і неухильне дотримання канонів всім "танцювальним світом", забезпечує збереження чистоти і стилю танцю. БАЗА, БАЗОВА ТЕХНІКА - ЦЕ ОФІЦІЙНА ОСОБА БУДЬ-якого ТАНЦЮ І САМИЙ ВИМОГЛИВИЙ АРБІТР..

  • В яку групу з танців треба ходити, щоб навчитися танцювати сальсу або бачату? Як правильно обрати СВОЮ групу.
  •     Виходячи з вищезазначеного та у відповідності з вищевикладеним (прикольний канцеляризм вийшов - самому сподобалося), можна було б припустити, що і в сальсі ми просто повинні побачити базову техніку танцювання. Ага. Як би не так. Сальса - це танець, що відносяться до специфічної категорії соціальних танців. Ми зараз не будемо заглиблюватися в розшифровку терміни: що таке соціальні танці. Соціальні танці - це поняття доволі розмите. Для нас важливо усвідомити зараз: В САЛЬСІ НЕМАЄ ТАКОГО Ж РОЗУМІННЯ БАЗОВОЇ ТЕХНІКИ, ЯКА Є У "СПРАВЖНІХ СЕРЙОЗНИХ ТАНЦЯХ". Звичайно ж, сальса, без сумнівів - це справжній серйозний, складний цікавий і дуже виразний танець. Однак поки, на сьогоднішній день, сальса не проходила хворобливого етапу формалізації. Вироблення своєї канонічної базової техніки. Тому, сальсу ми хоча і не танцюємо за принципом: хто на що здатний. Тим не менш, ви не зобов'язані суворо дотримуватися певної бази. З тієї причини, що офіційно її не існує, та й сама вона постійно змінюється з року в рік. Сальса - це, насамперед, соціальний танець для відпочинку, танець для вечірок, і тільки потім - танець змагальний, конкурсний.

  • Соціальна латина. Соціальні танці це такі танці, де танцюристи....
  • САЛЬСА В СТИЛІ КАСИНО - ЦЕ ОСОБЛИВИЙ ТАНЕЦЬ, ТУТ НАВІТЬ НАЙБІЛЬШ ТОЧНЕ ДОТРИМАННЯ БАЗОВОЇ ТЕХНІКИ НЕ ДАСТЬ ВАМ ГАРАНТІЇ ТОГО, ЩО ВИ ТАНЦЮЄТЕ ЩОСЬ, ХОЧА Б ВІДДАЛЕНО НАГАДУЄ СПРАВЖНЄ КАСІНО.
  • Визначення, що таке сальса касино - це найкраще, ясна і повне визначення стилю касіно з усіх, які мені вдалося знайти.
  • Де танцюють сальсу: клуби, кафе, фестивалі, вечірки і сальсотекі.
  •     

    З чого складається поняття бази і базової техніки в сальсі? Що насправді ми вважаємо базою в сальсі?

         Я пропоную розглянути питання на конкретному прикладі одного із стилів сальси - стилю касино (кубинський стиль сальси, танцюється в характерній кубинської манері). Так буде простіше і ми уникнемо тих протиріч, які обов'язково виникнуть при спробі взяти занадто широко". Спробуємо зібрати до купи" і спочатку сформулювати для себе розуміння, що таке база сальса касино. Мені здається, буде розумним включити в поняття бази наступні взаємопов'язані компоненти танцювання. Базова стилістика - манера рухатися. Базові кроки - основні кроки в сальси. Базові фігури і найпростіші зв'язки з елементарних фігур (іноді їх називають: основні рухи). І базове взаємодія танцюристів, принципи ведення партнерки і правила відомості дівчинки. На закуску додамо базове розуміння музики, мінімальну музичність, вміння читати ритмічний малюнок.. Спроба піти таким шляхом, цілком може викликати справедливі нарікання. Адже тут ми намагаємося формалізувати сальса касино, звести сальсу до основної базової техніки, за прикладом європейських танців. А значить, відразу вступаємо в непримиренне протиріччя з визначенням: що таке сальса касино. Однак, мені такий шлях здається більш зрозумілим.

  • Як швидко схуднути - заняття сальсою. Клубна латина заняття, уроки, методика і школи.
  • Базова стилістика в сальсі касіно.

         Всі новачки, які хочуть навчитися танцювати сальсу в стилі касіно, самостійно або під керівництвом викладача латиноамериканських танців, починають знайомство з вивчення базових кроків. Вони ж основні. Мені здається, що вчити сальса касино з базових кроків - це не зовсім правильно. Базові кроки вивчити дуже просто, їх мало, вони зрозумілі. Однак, навіть точне виконання базових кроків, практично не наближає нас до танцеванию сальса касино. Чому. А тому, що ми робимо їх не так, як ходять у танці кубинці. Грубо кажучи, ноги танцюристи ставлять туди куди треба, ритмічно вірно, правильний рахунок, тільки сальси не виходить. Виходить своєрідна стилістична пародія на сальса касино. Ви це бачите в дзеркало неозброєним оком. Причина одна - ми забули про базову стилістику в сальси. ЩО ТАКЕ БАЗОВА СТИЛІСТИКА В САЛЬСІ КАСІНО? ЦЕ КУБИНСЬКА МАНЕРА РУХАТИСЯ ПІД ЧАС ТАНЦЮ. Адже ми зазвичай розуміємо стилістику? Стилістика - це якісь додаткові фішки, руху, футворки. Які ми накладаємо на базові кроки. Типу ускладнюємо вже вивчений "скелет" танцю. Почасти це правильно. З тією обмовкою, особливо характерної саме для касіно. Що тут навіть базові кроки, якщо вони виконуються танцюристом правильно, вже несуть у собі готову, яскраву і харизматичну стилістику.

  • Кубинські фішки в стилі касіно. Що таке бакунао - це елемент флірту і частина гри в сальси.
  •     ЗДАВАЛОСЯ Б, ЩО ЦЕ ПОВНА МАЯЧНЯ, ЯК МОЖУТЬ БАЗОВІ КРОКИ В САЛЬСІ ВКЛЮЧАТИ ЩЕ Й БАЗОВУ СТИЛІСТИКУ ВСЬОГО ТАНЦЮ. Ні, не марення, а якщо і марення, то не повний. Аргументую. Щоб правильно пройти базовий крок у сальсі касіно, ми повинні не тільки вчасно, музику, поставити ноги туди куди потрібно. Але і правильно "спрацювати" стопами, колінами, стегнами, ребрами, плечима, лопатками, плечима, головою і руками. У якийсь список виходить. Для того, щоб встигнути в музику, повісті партнерку і переміститися на танц підлозі "з точки А в точку Б", все це не потрібно. Воно навіть заважає спочатку, здається, що ти робиш багато зайвої роботи, що можна простіше і легше. Але для того, щоб ваш танець хоча б віддалено нагадував сальса касино, не перетворювався в механистичное рух по колу - це обов'язкові вимоги. Важко? Так! Натомість, пішовши таким шляхом в навчанні сальси, ми отримуємо приємний бонус. Ми просто ходимо по танц підлозі під музику, ще нічого не робимо, а видно що танцюємо сальсу, з нас вже "пре" красива стилістика. Тільки за рахунок правильної, кубинської манери рухатися в основних кроках.

  • Як навчитися танцювати сальсу будинку? Вчимося танцювати по самовчителю, відеоуроки, заняття он лайн.
  • Навіщо потрібні базові кроки в сальсі касіно.

        Ми вже торкалися поняття базових кроків у сальси. Тепер подивимося на ці основні ближче. НАСПРАВДІ, З ТОЧКИ ЗОРУ, ЯК НАВЧИТИСЯ ТАНЦЮВАТИ САЛЬСУ, ВИВЧЕННЯ ОСНОВНИХ БАЗОВИХ КРОКІВ, ЯК СХЕМИ ПРАКТИЧНОГО ТАНЦЮВАННЯ - ДІЯ ДОСИТЬ ПОГАНЕ. Це чисто європейське методичне винахід, своєрідна навчальна калька для початківця танцюриста сальса касино. Основні базові кроки, самі по собі, не наближають нас до реального танцеванию і в практичній сальси не застосовуються, але. Вивчення, повторення, відточування базового кроку дуже корисно з інших причин. Повторення основних базових кроків має далекосяжні цілі. А правильне виконання їх закладає фундаментальні базові основи танцювання сальса касино. Під час відпрацювання базового кроку сальси, учні звикають ходити в ритм музики. І так само вчаться спочатку чути його, а потім правильно реагувати тілом на музичний ритм на рівні м'язової пам'яті. Ми складаємо разом роботу багатьох м'язів і частин нашого тіла, примушуючи їх працювати синхронно. Виробляємо те, що називається правильною дрібною моторикою. Саме тому, вивчення основного базового кроку в сальсі касіно використовується для навчання кубинської манері рухатися в танці. Ні при яких умовах, навчання основним базовим кроків, не може розглядатися у вигляді одного з варіантів: як навчитися танцювати сальсу. Це тренувальні руху. Навчальні. Не більше того.

  • Ідеальна партнерка для сальси за знаком Зодіаку. Вибираємо правильну партнерку за гороскопом і Фен Шуєм.
  •     

    Які базові кроки в сальсі касіно досліджувати всі, а які базові кроки треба вчити насправді.

         Серед усіх варіантів основного базового кроку сальси, я хотів би виділити два головних. Це прямий крок сон або бейсік і перехресний крок кубано. Кубано ми ще використовуємо на практиці, в таких постатей як: ел уно, инчуфла доблі. Основний прямий крок сон або бейсік - практично не застосовується в чистому вигляді. Особисто моя думка: ці основні базові кроки треба використовувати під час тренувань, АЛЕ. Краще було б доповнити їх іншими варіантами базового кроку. Які, на жаль, ніколи не бачив на тренуваннях або в навчальних відео з сальси для початківців. Тим не менш, у власній підготовці, я їх використовую постійно, кожен день. Ідея тут наступна. Можна витратити дуже багато часу на вивчення основних базових кроків і пов'язаної з ними базової стилістики. Тільки все це буде повною фігнею. Як тільки ми починаємо робити замість базового кроку будь-які, навіть найпростіші, найпростіші базові фігури в сальсі касіно. Ми тут же "рассыпаемся". Тіло припиняє узгоджену, тільки вивчену початківцям танцюристом, але ще не "забиту міцно" в моторику складну роботу багатьох м'язів. І ми починаємо рухатися не в специфічній кубинської манері. А в звичній нам повсякденному власної моториці. Проявляючи чудеса спритності, робимо фігури. Знайоме діло? Ноги прямі, коліна, стегна вимикаються, спина сутулиться, лопатки не працюють і так далі.

  • Історія виникнення, витоки бачати і танго. У дорослої людини можливий невеликий шок. Ми переживемо його разом з вами.
  •     Виникає питання. НАВІЩО Я КІЛЬКА МІСЯЦІВ ВІДТОЧУВАВ ВСЕ ЦЕ? Питання цілком розумний. У БАГАТЬОХ ШКОЛАХ САЛЬСИ ОСНОВНІ БАЗОВІ КРОКИ ВЗАГАЛІ НЕ ВЧАТЬ, ЦІЛКОМ ОБГРУНТОВАНО ВВАЖАЮЧИ ЦЕ БЕЗГЛУЗДОЮ ТРАТОЮ ЧАСУ І МАРНИМ ЗАНЯТТЯМ. Застосовуючи їх лише в якості розминки на початку заняття з сальси. Тому, як мені здається, арсенал основних базових кроків для навчання сальси касіно, можна було би трохи доповнити. Мені доводилося бачити такі спроби, зроблені різними тренерами з соціальним латиноамериканським танцям. Далеко не нетямущими людьми, помітними танцюристами і хорошими викладачами сальса касино. Вони йшли таким шляхом, щоб розширити можливості учня, за рахунок більшої кількості специфічних кроків, "пришиті" до основних. Наприклад, додати там якийсь теп, слай, кача, распрыжку або ронд. Що неминуче зміщує навчання новачка в бік вивчення сальса футворков - гарної роботи ногами. А це взагалі не те, чого б зараз було дійсно потрібно вчити. Учень не може "включити" кубинську манеру рухатися. Ту саму базову стилістику, під час виконання найпростіших фігур, елементарних зв'язок. Які "нафик" футворки? Прокиньтеся господа. Ви просто не пам'ятаєте себе новачком у сальси. Забули.

  • Соціальні танці та релігійні, культові. Релігійність і елементи культу на прикладі сальса касино.
  •     МОЯ ВЕРСІЯ ВІДПРАЦЮВАННЯ ОСНОВНИХ БАЗОВИХ КРОКІВ У САЛЬСІ ТАКА. Якщо ми подивимося на ногах", що відбувається з танцюристами сальси під час виконання найпростіших базових фігур і елементарних зв'язок з них. То побачимо, що всі правильні кроки спрямовані на те, щоб виконати якийсь повний поворот чи розворот на потрібну кількість градусів. Наприклад. Не просто базова, а основна, найбільш часто застосовувана фігура в сальсі - це инчуфла (инчуфле). "В ногах" инчуфле виглядає, як розворот на 180 градусів, за шість кроків. Весь параноїдальний прикол полягає в тому, що пов'язати потрібні для фігури кроки з уже вивченими, основними базовими - неможливо. Це зовсім інші кроки. Їх треба вчити заново, опрацьовуючи знову узгоджену роботу багатьох м'язів, частин тіла танцюриста: стопи, коліна, стегна, ребра, спину, лопатки, плечі, голову і руки. Ну так давайте підемо простим і очевидним шляхом у навчанні танцюриста сальса касино. Будемо відпрацьовувати, як базовий крок, всі ті кроки, які ми робимо під час базових фігур і основних зв'язок. Насправді, якщо ми подивимося на ногах", то основні кроки у більшості фігур і зв'язках абсолютно однакові. А фігури відрізняються швидше "в роботі руками", ніж у самих кроках танцюриста сальси. Тут ми відразу привчилися правильно рухатися під час фігури, всередині зв'язки, включаючи всі м'язи і частини тіла танцюриста. Заодно, як не дивно, твердо заучивается, вбивається в моторику і м'язову пам'ять, правильне виконання базової фігури. Принаймні на рівні ніг, лопаток і стегон. З руками теж ставати краще. Учень звикає на тримати їх там, де треба, руки не висять як мотузки. Якщо ми звернемося до класичної бальною методикою навчання танцюриста високого рівня. То там побачимо приблизно такий же метод. Тобто, ми плавно пов'язуємо процес навчання сальси, в єдиний логічний комплекс з правильних послідовних взаємопов'язаних етапів. Наступних один за іншим. Де кожен новий етап впевнено базується на старому, вже выученном матеріалі. А не розриваємо тренування на кілька безглуздих шматків, не пов'язаних один з одним.

  • Де танцюють кубинську сальсу? Дніпропетровськ сальса кафе - місце, де можна потанцювати клубну латину в будь-який день, працює бар, недорого і цікаво.
  • Базові фігури в сальси та основні базові рухи касіно. Найпростіші зв'язки.

         Які основні фігури в танці, сальса вважаються базовими фігурами? Тут все досить однозначно. Основні базові фігури в сальсі - це ті фігури і зв'язки, які з одного боку є самими простими і не вимагають спеціальної підготовки або високого рівня від танцюриста. А з іншого боку є основою, базою для більш складних фігур і зв'язок. Більшість танцюристів сальси в практичному танцевании на сальсотек і вечірках використовує тільки базові фігури. Збираючи найпростіші зв'язки. Хоча своєю "почесною обов'язком", кожен партнер бачить необхідність "приховати у своєму арсеналі" одну кльову зв'язку або дві більш складні фігури. Якими зможе блиснути в тому випадку, якщо випадково зустріне "просунуту" партнерку. Не зовсім правильно, але часто, базові фігури і зв'язки називають основними рухами в сальси. Якщо ми перерахуємо, як ці фігури називаються, то у нас вийде невеликий список: гуперия (гуапе), инчуфла (инчуфле), инчуфла доблі (подвійне инчуфле), делекино, басилала, сетента, сомбреро, экзибала і може бути ще така фігура, як кока-кола. Ось мабуть і все. Досить вивчити, навчитися робити правильно ці фігури, збирати, конструювати з них зв'язки. І ви зможете дуже добре танцювати сальсу на рівні категорії: "advanced beginners", за загальноприйнятою європейською класифікацією. Для звичайної школи сальси - це реально круто і цілком достатньо для сальсотек, вечірок і фестивалів. Однак явно не достатньо для просунутого танцюриста в категорії "masters". Додам між іншим, навіть для категорії "intermediate", танцюристу потрібно вміти робити в сальсі набагато більше. Тобто, основні базові фігури в сальсі - це тільки самі соціальні рухи касіно. Не більше, але й не менше того. Дозвольте привести математичну аналогію. У математиці існує поняття необхідного, але недостатнього умови. Так от з основними фігурами приблизно така ж історія. Знати основні фігури і прості зв'язки з них необхідно, однак для гарного танцюриста сальси тільки їх явно недостатньо.

  • Чим відрізняються соціальні танці від народних, а ніж соціальні схожі на народні, що спільного між ними.
  • Як навчитися робити основні фігури в сальсі касіно. Прості зв'язки.

         Я вважаю, що є дуже мало людей, здатних самостійно навчитися правильно робити основні фігури сальса касино. Тим більше зв'язки. Наприклад: подивитися прості зв'язки, основні фігури на відео і навчитися самому. Застосовуючи отримані знання на сальсотеке або вечірці. Можна навчитися танцювати основні фігури, зв'язки, вивчити їх, якщо ви володієте мінімальним рівнем підготовки і будете розучувати фігури з партнеркою, удвох. Однак, краще вчити основні фігури і прості зв'язки під керівництвом викладача сальси, в якійсь школі латиноамериканських танців. Це загальне правило. На жаль, найчастіше, як я помітив, навчання фігур сальси і зв'язкам з них, ведеться по не зовсім вдалою методикою. Зв'язки і фігури вивчаються переважно в "вгорі". Розбирається робота рук танцюриста сальси. Трохи розглядається техніка ведення. Менше уваги приділяється роботі ніг. І взагалі, практично повністю, забувають приділити увагу роботі стоп, колін, стегон, спини, плечей і лопаток. Для того, щоб чітко, якісно і гранично зрозуміло повісті партнерку на фігуру, зробити в'язку і вийти з неї, достатньо знати загальну схему. І трохи практики. Тільки красиво виконувати основні фігури сальса касино в кубинській манері руху, з правильною стилістикою, ефектно, зі смаком, за такою методикою навчитися важко. Просте механічне ускладнення фігур і зв'язок нічого не дає для краси танцю. Навіть не робить його більш видовищним, а тільки лякає початківців партнер. На досвідчених дівчаток танцюристів механічно складні, довгі зв'язки та вузли "закручені" партнером не викликають паніку, а напад нудьги. Повірте, вони все це вже бачили багато разів. І в НАБАГАТО кращому виконанні.

  • Як потрібно сприймати соціальні танці правильно і як ставитися до соціальних - це танці для бідних або щось інше, більш "кошерне"?
  • Інша методика: як навчитися красиво і правильно робити основні фігури в сальсі касіно.

         Ми оцінюємо звичайно, правильно чи не правильно зроблена основна фігура в сальсі по специфічному, суб'єктивним критерієм. Якщо партнерка добре розуміє наш ведення і впевнено йде у фігурі або простий зв'язці, значить ми робимо це правильно. Тут, як мені здається, використовується частково вірний критерій. Проте сумнівний, не повний. Підміняються різні поняття. Впевнене правильне ведення партнером в танці і правильне виконання основної фігури або зв'язки. А це різні речі, хоч і тісно пов'язані між собою. Я б одразу розширив, для вивчають сальсу новачків, поняття правильно виконаної основної фігури і простий зв'язки. Зв'язка і фігура вважається виконаним правильно, технічно грамотно, тільки за умови дотримання ХАРАКТЕРНОЮ кубинської стилістики. Тієї самої кубинської манери рухатися в танці, сальса касино. Партнер і партнерка, танцюючи зв'язку, повинні не просто "вийти з точки А і прийти в точку Б, зробивши належні маніпуляції руками і повороти". А чітко дотримуватися правильну роботу ногами, колінами, стегнами, лопатками, кистями і іншими частинами тіла. Тобто виконати все те, що ми вчили на заняттях з базової кубинської стилістиці. Без цієї кубинської стилістики - касіно буде не зовсім касіно. Та й виглядає така сальса "чахло".

  • Малий бізнес - своя школа сальси, як відкрити і скільки можна заробити на своїй студії клубної латини. Бізнес план курсів з навчання танцюванню соціальних латинських танців.
  • Кубинська сальса і народні кубинські танці.
  • Темний колір сечі після тренувань. Захворювання, ознаки і діагнози.
    У багатьох школах сальси в стилі касіно вважається, що.

         У багатьох школах сальси вважається, що достатньо вивчити стилістику, вивчити кубинську манеру рухатися під час основних кроків. А потім, під час виконання основних фігур сальси, учні автоматично будуть її використовувати. Навчаться самі собою. Ага. Не тут-то було. Автоматичного перенесення кубинської стилістики не відбувається. Достатньо подивитися як танцюриста танцюють сальсу на сальсотек, вечірках і фестивалях. Яка там кубинська стилістика. Танцюристи сальса касино просто "рубають" фігури поспіль. Механічно чергуючи їх одну за одною, за найпростішою схемою. Знову звернемося до досвіду бальних танців і досвіду виховання танцюристів латини високого рівня. Як роблять бальники? Вони надходять логічно, послідовно і просто. Будь-які зв'язки, фігури і технічні елементи в бальних танцях заучиваются не тільки в технічної частини. Але відразу навчаються разом зі стилістикою. Якщо ми спробуємо дати проекцію на соціальні латиноамериканські танці, сальса, то. У нас вимальовується наступна методика. Всі основні фігури і зв'язки, потрібно відпрацьовувати не тільки як схему ведення партнерки. А разом з опрацюванням усіх задіяних груп м'язів і частин тіла танцюриста. Подивіться самі. Кожен крок, зроблений танцюристом всередині фігури або зв'язки, тягне за собою правильну роботу лопаток, спини, стегон, колін, кистей і стоп. Мається на увазі навіть правильне положення голови в танці. Робимо наступний крок - м'язи повністю перегруповуються, а частини тіла приймають нове положення. І так при кожному кроці зробленому в зв'язці або фігури. Само собою тут нічого не приходить. Треба терпляче вчити тіло танцюриста. Забиваючи все в м'язову пам'ять і моторику тіла. Домагаючись того, щоб тіло працювало автоматично. Ми розуміємо, що виконати фігуру або зв'язку можна без всіх цих складнощів. Але як це виглядає в танці? Це вже не та у стилі сальса касино, на яку хочеться подивитися. Виходить зовсім інший танець. Танець від якого можна швидко схуднути. До речі соціальна латина - це хороший спосіб, як схуднути, прибрати зайвий жир і знизити вагу.

  • Чи можна схуднути від танців, худнуть від танцю.
  •      ФА-ФА-ФА! ПРИМІТКА. І якщо ви думаєте, що викинувши кубинську манеру рухатися під час сальси, ви відразу автоматично починаєте танцювати європейське або паркетне касіно. То глибоко помиляєтеся. Ха-ха-ха, і ще раз ха! Паркетне європейське касино - це не примитивизированное, спрощене танцювання кубинської сальси. Паркетне касино - це окремий напрямок в сальси. Має лише віддалене відношення до соціальних танців на вечірках і сальсотек. Дуже складний, видовищний, ефектний, технічно багатий танець професіоналів, для дуже просунутих танцюристів з досвідом. Тільки там лежать в іншій площині. І не мають відношення до кубинської стилістики і кубинської манері рухатися.

    Базове взаємодія танцюристів, принципи ведення партнерки і правила відомості дівчинки.

         Без стосовно обліку кубинської манери рухатися і базової стилістики, для сальси касіно, як для будь-якого парного танцю. Партнерам потрібно вивчати правильне, м'яке і зрозуміле ведення дівчини. А партнеркам вчитися чути, відчувати ведення, розуміти його, може передбачати, почасти випереджати ведення. І звичайно ж правильно реагувати на ведення партнера. Все разом це називається взаємодією в парі танцюристів сальси. Взаємодія танцюристів між собою - це понад важливий елемент навчання сальси. Без його освоєння, ні про яке хорошому танцевании соціальної латини не може бути й мови. УМІННЯ ВЗАЄМОДІЯТИ В ПАРІ, ДЛЯ САЛЬСИ - ЦЕ НА ПОРЯДОК ВАЖЛИВІШЕ КУБИНСЬКОЇ МАНЕРИ РУХАТИСЯ, ЦЕ СПРАВЖНЯ БАЗА ПАРНОГО ТАНЦЮ.

  • Романтична бачата - це парний соціальний латиноамериканський танець у стилі клубної латини.
  • Існує така думка, що в сальсі.

         Існує така думка, що в сальсі касіно, все робить партнер, чоловік. Дівчині залишається тільки роль пасивного виконавця "Його фантазій". Куди потягнув "Господар" за поводок, туди "собачка" і пішла. Головне не припиняти крутити попою. Так, така точка зору є і вона популярна, як не дивно, лише у дівчаток. Насправді це не так. Хороший, красивий і приємний танець може вийти тільки тоді, коли обидва танцюристи сальси вносять в нього свій РІВНИЙ ВНЕСОК: 50х50. Партнер виконує свою роботу, а дівчина робить свою частину. Якщо хтось не вміє або халтурить. Всі. Кінець. Танець не виходить. В сальсі касіно партнер повинен не тільки добре вести партнерку, але і дівчинка повинна дати йому можливість вести. На жаргоні танцюристів соціальної латини використовують вираз: партнерка добре ведеться. Навіть якщо партнер не досвідчений, гарна партнерка може виправити танець і зробити його красивим. По суті вона зобов'язана навчитися робити це.

    Якщо ви дозволите, я пошлюся на великого Майстра соціальної латини, використовую його незаперечний авторитет у сальсі касіно.

         Сейчас я имею в виду Юанди. Видео известной пары танцоров сальсы касино мирового уровня, Дианы и Юанди, вы могли увидеть ранее. Если еще не смотрели видео, обязательно посмотрите. Это Мастера сальсы с большой буквы. Юанди выразил, в свойственной ему несколько экстремальной, экспрессивной кубинской манере, абсолютно правильное мнение. "Не танцуйте с девочкой, как с куском мяса". Каждый из танцоров сальсы проходит в своем обучении те этапы, когда партнерша для него выполняет роль мешка с картошкой или какой-нибудь тумбочки. Мешок с картошкой мы переставляем с места на место мощными рывками. А вокруг тумбочки мы быстро бегаем, сильно потеем и много суетимся. От такого подхода к танцеванию сальсы человек должен избавляться так быстро, как только позволяет его технический рост. Есть такое правило в сальсе, оно всегда срабатывает. Кем ты видишь свою партнершу, тем он и становится в танце. Однако, девушки тоже должны избавляться от "синдрома мешка с картошкой или тумбочки". Быть автономными, самостоятельными участниками парного танца. И делать свой собственный вклад в него. То есть: делать свою часть работы. Для этого надо учиться вестись, слышать ведения партнера и правильно на него реагировать. Плюс, накапливать опыт практического танцевания касино. Если девушка "притворяется" мешком или тумбочкой. Заставляет себя силой перетаскивать с места на место. Не позволяет мягко вести, но требует таскать себя - это плохая партнерша. Хотя она может прекрасно слышать музыку, отлично выглядеть и уметь делать невероятные футворки ногами.

  • Зажигательная сальса.
  • Базова музичність в сальсі касіно.

         Музика сальси нескінченно різноманітна і дуже складна, багата ритмами і акцентами. Поступово ви будете відкривати в ньому все нові і нові шари. Однак. Для початківця танцюриста, поки ще тільки хоче навчитися добре танцювати сальсу касіно. Насамперед потрібно освоїти якийсь елементарний, базовий рівень музикальності. Цілком достатньо, на початковому рівні просто ПОЧУТИ МУЗИКУ. Що значить почути музику сальси? На практиці вам знадобитися вміння чути основний ритм (сильні частки в музиці) і впевнено знаходити "Раз". Першу сильну долю. Насправді кубинці не танцюють в "Раз" і найчастіше навіть не підозрюють про існування сильних часток. Кубинці танцюють інтуїтивно, вибираючи той ритмічний малюнок, який їм здається найбільш приємним у даної конкретної музичної мелодії або пісні. Для європейської дівчинки. Навіть для ДУЖЕ досвідченого танцюриста - це вибух мозку і порушення всіх основних, непорушних канонів і базових принципів сальси. Музика сальси у кубинців в "крові". Чути музику для кубинця так само природно, як дихати. Європейці так не вміють. Тому, ввели якийсь умовний порядок, якого всі дотримуються. Сальса танцюється тільки в сильні частки, а перший крок завжди робиться тільки в першу сильну частку, в той самий "Раз". Це найпростіша схема прочитання музичного ритму. Саме на неї, як на базову музикальність потрібно орієнтуватися при навчанні сальси касіно.

         ФА-ФА-ФА! ПРИМІТКА. Якщо ви танцюєте сальса касино не в музику, це ще не привід відчувати себе справжнім кубинцем або природженою кубинкой. Кубинці танцюють сальсу не завжди в "Раз" і не завжди в сильні частки, що переходять несподівано в регетон, в сон або в чачу. Починають крокувати в окремі інструменти, реагують на мелодійність, обіграють музичні акценти. Але завжди танцюють під музику. Інша справа, що розуміння ритмічного малюнка у кубинців більш вільне, незрозуміле для нас.

  • Як почути музику, знайти ритм і правильно ходити чачу.
  • Як базова техніка сальси іноді використовується в інших танцях, наприклад в бачате.

         Мені здається, що якщо ви дісталися до кінця нашого огляду базової техніки в сальсі, то вже явно втомилися. Тому, питання про те, як базова техніка сальси в стилі касіно застосовується для бачати. Ми виділяємо окремою главою. Якщо цікаво - читайте.

  • Бачата і сальса.
  • Бачата танго - хочу навчитися танцювати сучасні парні танці (латинські, красиві). Заняття, уроки, навчання.
  • Бачата в Дніпропетровську? Як виглядає бачата якщо танцювати її на основі сальси. Технічно це можливо, але є деякі особливості, про які ми написали в цікавій формі, з невеликою "дозою" гумору.
  • Значить, щоб танцювати бачату потрібно вчитися знову? Як би не так - ми підемо іншим шляхом!
    ВІДГУКИ. Базова техніка сальси, латиноамериканські танці база.

         Прочитати відгуки чи залишити свій відгук, коментар по темі: базова техніка сальси, базові кроки, базові рухи, базові фігури і базова стилістика в танці, сальса, ви зможете на форумі. Нас цікавить ваш досвід, де можна навчитися танцювати сальсу в Дніпропетровську, які школи ви вважаєте хорошими. Приймаються позитивні і негативні відгуки без модерації, за умови коректних формулювань.

    Главная Новости Металлоконструкции Галерея Контакты
    © ЧП Колесник 2010-2011

    Наш адрес: Днепропетровск, ул. Карла Либкнехта 57
    Телефон по Украине: (063) 796-79-32 или (063) 796-19-32

    Рейтинг@Mail.ru