г. Днепропетровск, ул. Карла Либкнехта, 57    тел.: (063) 796-79-32 или (063) 796-19-32    e-mail: olana1@ukr.net
ЧП Колесник - дизайн и изготовление кованых изделий и металлоконструкций в Днепропетровске
|  Главная  |  Новости  |  Металлоконструкции  |  Литература  |  Галерея  |  Контакты  |
ГАЛЕРЕЯ
Ворота и калитки
Лестницы и перила
Козырьки и навесы
Люстры, бра, фонари
Кованая мебель
Каминные аксессуары
Заборы
Решётки на окна
Двери металлические
Цветочницы
Кованые изделия
Беседки и мостики
Доспехи и оружие
СКОРАЯ ПОМОЩЬ
Всем посетителям скидка
Консультация мастера
ЭТО ИНТЕРЕСНО
Бачата і сальса, розрізнення та відзнаки. Меренге бачата і сальса. Як навчитися танцювати бачату і сальсу. Школи з бачате та сальси. Танцюристи бачати і сальси. Базова стилістика бачати і сальси. Базові кроки бачати і сальси. Базові зв'язки в бачате і сальси, прості фігури. Стилістика, акробаттика, підтримки, трюки, позировки. Які відмінності і які відмінності.

Архив литературы Собрание видео

Говорячи про відмінності або відмінності в різних напрямках соціальної латини, ми подивимося. Як базова техніка сальси іноді використовується в інших танцях, наприклад в бачате. При танцевании соціальної латини на вечірках і сальсотек, використовувати навички сальса касино в бачате, наприклад: фігури, зв'язки, прогулянки, футворки і загальну стилістику можна. Інша справа - треба так робити в соціальних латиноамериканських танцях. Це велике питання.

    

  • Бачата в Дніпропетровську? ТАМ ви дізнаєтеся, як виглядає бачата якщо танцювати її на основі сальси. Технічно це можливо, але є деякі особливості, про які ми написали в цікавій формі, з невеликою "дозою" гумору.
  • Саме в цьому випадку, ми зрадили своїм принципам". Буквально зрадили систему подачі матеріалу на сайті. Розмістили посилання на додатковий матеріал по темі: бачата і сальса, не після тексту, а до початку абзацу. Чому? Тільки тому, що мені здається - краще спочатку ознайомитися з особливістю танцювання бачати на основі техніки і кубинської манери рухатися в сальсі касіно. А тільки потім пробігти очима пояснення. Так ось. Танцювати бачату, використовуючи навички, досвід, звичну моторику і знання отримані на уроках сальси в стилі касино - можна. Інша справа, що цей танець стає схожий. За визначенням: соціальна бачата повинна бути романтичною, чуттєвої і красивою латиною. А "сальса бачата" дуже нагадує інший латиноамериканський танець. Який історично, дійсно увібрав в себе дуже багато елементів сальса касино і бачати. Я маю на увазі зараз - пустотливий, веселий, веселий танець МЕРЕНГЕ. Саме в меренге найчастіше перетворюють бачату танцюристи сальса касино. Якщо танцюриста не вивчали спеціально бачату, не вчилися танцювати цей латиноамериканський танець окремо. А просто пристосовують під час танцю на вечірці або сальсотеке вже відому їм техніку танцювання до іншого ритму. Використовують "старі дріжджі в новому напої". Намагаючись, насправді, зіпсувати і сальса касино і бачату. До речі, чистого меренге, в його реальному розумінні, в результаті "злиття двох місяців" (техніки сальси і музики бачати), теж не народжується. Те що ми бачимо - це всього лише невдала, "кульгава" пародія на меренге. Останні роки ми навчилися лаятися словом" хастл. Соціальний, але НЕ латиноамериканський танець хастл, має багато елементів схожих на бачату. Однак хастл - це абсолютно самостійний танець, а не НЕДОбачата.

  • Чим відрізняються соціальні танці від народних, а ніж соціальні схожі на народні, що спільного між ними.
  • Бачата танго. Клубна латина.
  •      У заняттях сальсою касіно, найважче навчити учня читати ритмічний малюнок. Після популярною латиноамериканської музики, в яку танцю сальса касино. З її об'єктивно складним, важко "читаються" поліритмічним мелодією, почути ритм і знайти разів в бачате - нікчемна справа. Дійсно знайти ритм у бачате легко. Пастка номер 1. Як раз в бачате, поняття базової музикальності, необхідної для початківця танцюриста соціальної латини, не впирається в ритм. Найчастіше, музичний ритм у бачате учні впевнено знаходять вже на першому занятті. Цілком встигають у нього "ходити", принаймні тупотіти ногами. А якщо втрачають музичний ритм, то самостійно його знаходять на слух. І знову "вбудовуються" в танець. Бачата, як соціальний латиноамериканський танець, має таку характерну особливість, що. Танцюристу тут важливий не сам по собі ритм, а вся мелодія бачати. Характер музики і настрій, що звучить під час прослуховування музичної композиції. Бачатейро - так називаються танцюристи бачати, не стільки "ходять в ритм", скільки обіграють мелодію. Виділяючи акценти в музичній композиції. Тому, поширену серед танцюристів сальси касіно думку. Мовляв музика бачати проста і примітивна, тут ритм постійний і ніколи не змінюється, абсолютно помилково.

  • Соціальні танці та релігійні, культові. Релігійність і елементи культу на прикладі сальса касино.
  • Кубинська сальса і народні кубинські танці.
  •     Для танцюриста сальса касино музика - це спочатку ритм, сильні долі, а потім вже (може бути! якщо пощастить!) музична мелодія. Для танцюриста бачати музика - це спочатку мелодія, потім акценти, а вже потім знову мелодія і музична композиція в цілому. Я бачу в цьому одна з важливих відмінностей. Ритм в бачате грає роль простого музичного маркера. "Метронома", приладу на який всі орієнтуються, не більше того. Для танцюриста - так називаються танцюристи сальса касино, це "вибух мозку". Танцюриста чітко чують у бачате ритм, однак не чують саму музику в бачате. А якщо чують (таке буває) - це їм не допомагає танцювати бачату. Танцюристи з досвідом сальси не вміють її красиво обіграти, так як це роблять бочатейро. З тієї простої причини, що не мають реальних базових навичок. Необхідних і достатніх для хорошого, красивого танцювання бачати. У танцюриста спцифическое "танцорское" мислення і дрібна моторика "заточені" під абсолютно інші завдання. А наявна базова техніка танцювання латини пристосована лише для сальси, але не може застосовуватися для бачати. Принаймні - не має, якщо ми хочемо отримати правильний, гарний і приємний танець, без пародійних, комічних сюжетів".

  • ТАМ є стаття, яка так і називається: що таке базова техніка танцювання і база в танці, сальса.
  • ФА-ФА-ФА! ПРИМІТКА. Вибачте, що відволікаю, але мені хотілося б звернути вашу увагу на посилання: що таке базова техніка в сальси. Розповідаючи про соціальний бачате. І порівнюючи цей латиноамериканський танець з сальсою. Знаходячи відмінності і різницю. Я буду слідувати тій же логіці розповіді, яка простежується в тій статті, що розміщена ТАМ. Деякі речі можуть бути незрозумілі або здаватися дивними, нелогічними. Якщо ви не познайомитеся ближче з тим, що ж ми вважаємо базою в сальсі, базовою технікою, основними базовими кроками, базовими фігурами і основними зв'язками, базової стилістикою і базової музикальністю.

    Значить, якщо я вже вмію танцювати сальсу, впевнено чую ритм, знаю прості фігури, щоб танцювати бачату потрібно піти вчитися танцювати знову? Як би не так - ми підемо іншим шляхом! А різницю помічати не буду.

         Особисто мені доводилося побачити пару чоловік танцюючих і сальса касино і бачату, на дуже хорошому рівні. На мене ці Майстри справили велике враження не стільки як танцюриста або бочатейро, проте як Танцюристи. Респект і уважуха - це справжні профі латиноамериканських танців. Навчитися танцювати два різних танцю ЧИСТО, СТИЛІСТИЧНО ПРАВИЛЬНО АБО ПРОСТО ДОБРЕ - неймовірно важко. А серйозні заняття з сальси і за бачате одночасно, в будь-якому випадку починає "пахнути" не любительщиной, але зрілим професіоналізмом. Проблема тут не тільки у витраченому часу. Можна припустити суто гіпотетично", що ви готові займатися різними латиноамериканськими танцями кожен день. Наприклад: 2 години сальсою і ще 2 години бачатой. Але на тренуваннях і заняттях, навіть під керівництвом хороших викладачів. Ви обов'язково зіткнетеся з такою проблемою "відмінностей": ці соціальні латиноамериканські танці вимагають від ваших м'язів розвитку абсолютно різною, ВЗАЄМНОВИКЛЮЧНОЇ дрібної моторики

  • Соціальна латина. Соціальні танці це такі танці, де танцюристи..
  •     Все що в сальсі правильно, добре, корисне, то в бачате неправильно, погано і шкідливо. Тренер, чудово танцює сальсу касіно. Фізично не здатний вас навчити добре танцювати бачату. З тієї простої причини, що він (вона) не вміє її танцювати взагалі. Ні добре, ні погано. Однак, найчастіше сильно помиляється з цього приводу. Як так виходить? Що за повний брєд? Не маячня, а якщо і марення то не повний. Викладач сальса касино зазвичай не розуміє відмінності. Щиро впевнений в тому, що технічно, бачата - це простий лінійний танець з двома поворотами (нісенітниця!). А своє власне переконання в тому, що він (вона) вміє танцювати бачату. Пастка номер 2. Обґрунтовує тільки здатністю впевнено "топати ногами" в ритм мелодії. І робити ті самі два повороту. При цьому, всі м'язи і частини тіла танцюриста працюють не так як мають у бачате, а чисто по кальці сальса касино. Що виходить у результаті, без урахування важливих відмінностей. Ви самі бачите на сальсотек і вечірках. КОШМАР, УЖОС :).

  • Як потрібно сприймати соціальні танці правильно і як ставитися до соціальних - це танці для бідних або щось інше, більш "кошерне"?
  • Відмінності. Базова стилістика в бачате і сальси - велика різниця, хоча обидва танцю латиноамериканські і обидва танцю соціальні.

         Приблизно так само, як в сальсі касіно, ми починаємо вчити танець бачату з базовою стилістики, однак. Тут, у бачате, нам не потрібна кубинська манера рухатися під час танцю, більше того - ВОНА ШКІДЛИВА. Чому? Хоча б тому, що соціальна бачата - це латиноамериканський, але не кубинський танець. Інша причина полягає в тому, що природна для сальси касіно дрібна моторика, не дає нам навіть теоретичної можливості правильно правильно повести дівчину, партнерку хоча б у базовому кроці бачати. Тим більше, фізично неможливо зробити специфічні, суто бачатовские технічні дії. Хвилі, підтримки, позировки, сеншуалы, ведення на ронди, елементи танго, всадки, півот, парні футворки, з яких і складається соціальний латиноамериканський танець бачата. Від кубинської манери рухатися в танці (якщо така вже є), треба позбуватися, вміти "вимикати". Як кажуть танцюристи соціальної латини, переходячи з сальси в бачату потрібно "повністю переключатися". На м'язовому рівні. Якщо партнер танцює бачату правильно, дотримуючись базові принципи, а партнерка рухається так, як звикла ходити кроки в сальсі касино - танцю не виходить. Хоча обидва танцюристи начебто рухаються в одному ритмі, цілком синхронно. А все тому, що не розуміють різниці і відмінностей.

  • В яку групу з танців треба ходити, щоб навчитися танцювати сальсу або бачату? Як правильно обрати СВОЮ групу.
  •     Базової стилістикою в бачате потрібно вважати такі маркери: однаково присогнутые в колінах "м'які" ноги, жорстко зафіксовані стегна партнера, "вимкнені" лопатки, рівну спину, розведені до упору плечі, повністю розгорнуту грудну клітку танцюриста. І роботу ритмічним зміщенням верхній частині спини, за принципом маятника - з боку в бік в площині тієї рівної лінії, де "тупають" танцюристи бачати. Голова ЗАВЖДИ "дивиться" на дівчину. Ідеально - "тримати" постійно погляд патнерши. Очі в очі. Хоча ладно, з очима тут я погарячкував - є різні ситуації. Базова стилістика в бачате, істотно простіше для європейця, ніж кубинська манера рухатися. Вона природна для нас, органічна, це зовсім не означає того, що таку стилістику можна швидко засвоїти. Або не треба вчити. Типу: сама собою з'явиться з часом. Ні, не з'являється. Тренуватися треба. До речі, фізично, бачата набагато важче, ніж сальса. Хоча це більш повільний латиноамериканський танець, якщо не схалтурити, втомлюєшся від бачати так, наче довго виконував важку фізичну роботу.

  • Кубинські фішки в касіно. Що таке бакунао - це елемент флірту і частина гри в сальси.
  •     ФА-ФА-ФА! ПРИМІТКА. Відмінності. Якщо в сальсі ми бачимо головним завданням освоєння базової стилістики в тому щоб виглядати по-кубинськи і рухатися в кубинській манері під час танцю. У бачате стилістика призначена для іншого. Ми повинні виглядати КРАСИВО і ЕФЕКТНО показати дівчину в "кращому світлі". А так само рухатися тілом так, щоб нам було зручно виконувати бачатовские фігури, зв'язки, позировки, підтримки, сеншуалы, півот, обходи партнерки і багато іншого. У танці сальси касіно ми не прагнемо виглядати красиво. Але, під час танцювання на сальсотеке або вечірці, намагаємося виглядати як кубинці (ну, хоча б приблизно, дуже віддалено, НАЙЧАСТІШЕ КАРИКАТУРНО). У бачате ми, коротше: не треба старанно малювати карикатури на аматорському рівні безглуздою пантоміми. Імітувати етнічні моменти взяті з іншої культури, головне в бачате - красиво виглядати. Велика різниця.

  • Історія виникнення, витоки бачати і танго. Можливий невеликий шок. Ми переживемо його разом з вами.
  • Базові кроки в бачате і сальси касіно. Починаємо вчити соціальну латину. Робимо перші кроки. Різниця і відмінності.

         Основні або базові кроки в сальсі касино (яких багато) - справа абстраговане від практичного танцювання сальси. Базові кроки тут - це суто тренувальні прийоми, що дозволяють навчитися тільки рухатися в ритм музики. Заодно, спробувати освоїти незвичну і важку для європейця дрібну моторику. Так необхідну для кубинської манери рухатися в танці касіно. Реально, базові кроки сальси в танці не застосовуються танцюристами на сальсотек і вечірках. Для виконання вже базових фігур і основних зв'язок, нам треба вчити нові кроки. У бачате ми бачимо - зовсім інша справа. Тут, В БАЧАТЕ базовий крок ТІЛЬКИ ОДИН ЄДИНИЙ і основний крок постійно використовується, застосовується для практичного танцювання. Без додаткової переробки або трансформації. При виконанні гарних фігур і ефектних зв'язок у бачате, танцюристам теж знадобляться нові варіанти кроків. Однак, тут вони прості і природні. Досить запам'ятати послідовність кроків у фігурі або зв'язці і не прагнути їх "прикрасити самостійно". В міру свого розуміння "красивою" хореографії. Основним базовим кроком у бачате вважається така схема: три бічних кроку по рівній лінії в одну сторону, теп. З тієї ж нагі на яку припав теп, ми починаємо і робимо три нових бічні кроки в іншу сторону і теп. Бачата можна починати танцювати, як праворуч, так і в ліву - різниці ніякої, справа власного смаку танцюриста латини. Можуть бути будь-які, суто індивідуальні переваги.

  • Запальна сальса.
  •     ФА-ФА-ФА! ПРИМІТКА. Гарний соціальний латиноамериканський танець бачата, зовсім не складається тільки з базових кроків. ЦЕ ПОШИРЕНА ПОМИЛКА. Тут, у бачате, базовий крок застосовується тільки як "мастило" між елементами, фігурами і зв'язками. Танцювати бачату "ходячи з боку в бік", так само безглуздо, як танцювати сальсу касіно безперервно і нескінченно роблячи гуаперию. Досвідчені танцюристи бачати, майстри цього латиноамериканського танцю, прагнуть взагалі не "впадати" в базовий крок. Використовуючи його тільки 1 - 2 рази за весь танець. Там, де він дійсно необхідний. Саме тому, красивий танець майстрів бачати не здається лінійним. А часто нагадує, з боку, безперервний круговий рух. Хоча лінійність при виконанні проводок, прогулянок, фігур, зв'язок і футворков все одно дотримується, але "в прихованій формі". Невидимою глядачеві, проте зрозумілою танцюристам. Без ретельного контролю та уважного дотримання "прихованої" лінійності, всі бачатовские фігури "розсипаються". Новачки і початківці танцюристи бачати, дійсно "зловживають" базовим кроком. Проте орієнтуватися на них не варто. Це ще (поки що!) не танцюристи бачати.

  • Бачата це.
  • Різниця і відмінності. Закрита позиція в бачате і в сальсі - принципово різні штуки. Хоча зовні, і там і там - це дуже схоже на "обнімашки".

         У цих латиноамериканських танцю, що належать до соціальної латини, в бачате і в сальсі, є так звані "закриті позиції". Положення партнерів "в обнявшемся стані", близько "притиснутому". У чому ж різниця і які відмінності, якщо позиції так схожі, майже однакові. Так, закриті позиції схожі. Тільки в сальсі вони застосовуються так рідко, що багато танцюристи танцюриста, навіть не підозрюють про їх існування. Чи давно забули, що таке закрита позиція, з причини того, що вона практично не використовується в сальсі касино на сальсотек і вечірках. Не можу втриматися від їдкого зауваження. Вибачте. Але закриті позиції в сальсі касино - це класні штуки. А ми не використовуємо їх на вечірках тільки тому, що не вміємо правильно вести партнерку. І що робити в танці, перебуваючи в такому положенні відносно один одного. Насправді кубинці охоче і часто заходять в закриту позицію, коли танцюють сальсу касіно. Для елея, нью йорка, закрита позиція в танці, дійсно незручна і не має практичного сенсу. Тому (майже!) не вивчається. Закриту позицію в сальсі використовують тільки новачки, тому що не знають, що ще можна робити. І великі Майстри, тому що добре розуміють той кайф і ті можливості, які розкриває перед танцюристом соціальної латини закрита позиція. Отже, ще одна різниця і важлива відмінність. Танцювання в закритій позиції - це ВИЩИЙ ПІЛОТАЖ ДЛЯ САЛЬСИ і БАЗОВИЙ, ЕЛЕМЕНТАРНИЙ МАЙСТЕРНІСТЬ ТАНЦЮРИСТА ДЛЯ БАЧАТИ.

        ФА-ФА-ФА! ПРИМІТКА. В латиноамериканському танець сальса касино є тільки один варіант закритої позиції. У бачате їх безліч, що відрізняються невеликими, але важливими деталями, положенням танцюристів один відносно одного, відстанню між партнерами і "точками ведення". Для соціальної бачати, в закритій позиції, можна вести дівчину: жорсткою рамкою, м'якою рамкою, в стилі техніки танго, в стилі техніки кизомбы, в стилі техніки сальса касино (бачата модерн), ліктями, долонями, кистями рук, пальцями, зап'ястями, передпліччями, ребрами, розворотами корпусу, колінами, ліктями, однією рукою, двома руками і навіть головою. Хорошому майстру бачати, возжно протанцювати весь танець не виходячи з закритої позиції. Здійснюючи ефектні красиві дії, зв'язки, сеншуалы, підтримки, позировки і трюки. Практично не делая базових кроків. Для сальси касіно в закритій позиції можливо лише ведення лопатками, за умови дотримання м'якою рамки. І хто мені потім каже, що бачата - це простий латиноамериканський танець, де нечему вчиться? Повірте мені на слово, ви глибоко помиляєтеся, приймаючи бажане за дійсне.

  • Малий бізнес - своя школа сальси, як відкрити і скільки можна заробити на своїй студії клубної латини. Бізнес план курсів з навчання танцеванию соціальних латинських танців.
  • Різниця, відмінності. Базові підтримки, прості позировки, шпагати, елементарні трюки, акробатика в бачате та сальси. Для когось це просунутий рівень, а хтось починає так вчитися танцювати відразу.

         В сальсі касіно, принаймні в тому варіанті соціального касіно, що мені доводилося бачити на Україні. Навіть поняття базових підтримок в сальсі не існує апріорі. Звичайно - це нісенітниця. Сальса касино цілком собі справжній, ні краплі не "кастрований" парний танець. ЯК І В БУДЬ-якому ПАРНОМУ ТАНЦІ тут можливі й потрібні підтримки. Досить подивитися різницю, як танцюють сальсу кубинські майстра і наші танцюристи на сальсотеке або вечірці. А якщо вам вдасться знайти на відео, як виглядає природне танцювання сальси в "природної" народної середовищі, у простих кубинців. Відмінності видно відразу. Які? Ого-го які! Кубинські танцюристи "пірнають" з однієї підтримки в іншу. Тільки самі різні танцювальні підтримки, які ми тут бачимо. Все дуже складні за моториці виконання. Швидкі, динамічні, різкі, небезпечні і надзвичайно важкі для простого механічного копіювання. Іноді мені здається, що ми, танцюристи сальси в Україні, за "негласною угодою" наклали на такі технічні дії суворе табу. Спробуйте покласти дівчинку в підтримку на сальсотеке. Вийде конфуз і велике нерозуміння різниці. Відмінність: для соціальної бачати підтримки не вважаються технічно складним дією. Вивчаються новачками, як найпростіші базові елементи танцювання. Використовуються в соціальному танці на сальсотеке або вечірці постійно. Ніяких проблем з підтримками у дівчаток не виникає. Виглядає дуже красиво.

        ФА-ФА-ФА! ПРИМІТКА. Тим тренерам і великим гуру від сальса касино, які переконливо вішають "локшину на вуха" своїм учням. Мовляв в сальсі не можна робити підтримки. Я можу сказати тільки одне - вчіться танцювати хлопці. А не перетворюйте красивий парний танець у стилі касіно в НЕДОтанец. Не треба його "каструвати під себе".

         Цікава відмінність, позировки і шпагати в нашому місцевому українському народному саморобному танці сальса касино не застосовуються взагалі. Якщо ми запитаємо у просунутого гуру маститого вчителя сальси, що таке позировка. Його центральний процесор, швидше за все зависне, візьме тайм-аут для тривалої перезавантаження оперативної пам'яті і запустить систему перевірки - пошуку програмних помилок. Було б смішно, якби не було так сумно. Короткі завмирання в красивих ефектних позах, повних чарівною стилістики - це позировки. Вони застосовуються в бачате для обігравання уповільнення музики всередині фігур і зв'язок, зміни мелодії, протанцовки фрагментів не мають вираженого чіткого ритму, ліричного вокалу, зміну рахунку сильних часток. А так само для виділення танцюристами яскравих, енергетично насичених, потужних, але не різких музичних акцентів і характерно виражених закінчень музичних фраз. Новачками, учнями, початківцями танцюристами бачати, позировки часто виконуються не дуже точно і стилістично не зовсім в ту музику, де це дійсно потрібно. Іноді, зайво часто, недоречно, з перевантаженням малюнка танцю. Але все приходить з досвідом. Позировки в бачате вивчаються усіма новачками, як базові і найпростіші елементи (соціального!) танцювання. Жіночі шпагати - це справді своєрідні стилістичні елементи, індивідуальні, але яскраві - дуже прикрашають танець будь-якої дівчини. В тому числі і тієї дівчини, яка вважає, що їй потрібно трохи схуднути.

  • Чи можна схуднути від танців, худнуть від танцю.
  •     Шпагат в сальсі - це своєрідний "дівочий випендрьож", жіноча витівка, епатаж, провокація, вміння показати себе, частину гри в соціальному танці. Нашими танцівницями, навіть найбільш досвідченими майстрами касіно, шпагати практично ніколи не застосовуються. Вважається, що шпагат - це шалено складний жіночий елемент, неможливий для соціального танцюриста. Ви теж так думаєте? Тоді зверніть увагу на те, як танцюють наші ж, такі ж українські, але элейщицы. Лінійна сальса елів або схожий на нього лінійний стиль нью йорк - не менше соціальний танець. Технічно, елів не так вже радикально відрізняється від касіно. Але там же шпагати дівчатка роблять часто. В чому проблема, де ми тут бачимо принципову різницю, які відмінності? У цієї гарної бачате, шпагати застосовуються танцюристами більш ніж часто і не викликають ніяких труднощів. Просто дівчаткам ні хто не сказав відразу, що шпагат - це нібито неймовірно важкий елемент. Партнери ведуть дівчат на шпагати, садять у них і піднімають партнерок. Що стосується потрібної розтяжки. Так адже ні хто не змушує вас сідати в повний гімнастичний шпагат. Є купа різних варіацій з невеликими відмінностями: полушпагаты, разножки, рибки. Вони не вимагають для свого виконання якоїсь секретної підготовки каратиста" або багаторічних занять йогою. Елементарні танцювальні елементи, виконуються за допомогою партнера та його страховці.

        ФА-ФА-ФА! ПРИМІТКА. Якщо ми подивимося, як танцює сальсу кубинець і кубинка, то побачимо, що вони використовують позировки постійно. Навіть всередині базових фігур і простих зв'язок роблячи це органічно, природно. Не замислюючись і не вважаючи це за елементами або відмінностями взагалі. Розуміючи їх швидше як "зависання", що змінюються вираженою, підкресленою динамікою руху. "Змусити" завмерти нашу дівчинку, вже увійшла в ритм сальси, практично неможливо. Вона все одно буде "ходити", навіть якщо відчуває душею: по музиці це зараз недоречно. Інша справа, що кубинські позировки специфічні, вони саме сальсовые і дуже "касинистые". Мій особистий досвід танцювання сальси з дівчатками "латинос", має сумний досвід. Я довго не розумів, що відбувається, в чому різниця. Чому дівчинка перехоплює ведення, буквально силою змушуючи мене завмерти. Виявляється - тут від мене очікувалися позировки. Про шпагатах в кубинської сальси. Заходимо на ЮТУБ, відкриваємо відео: Діана і Юанди. Природна кубинка Діана, прекрасно застосовує ефектні елементи:

  • Де танцюють сальсу: клуби, кафе, фестивалі, вечірки і сальсотекі.
  •      Найпростіші трюки - це базові елементи, які повинні бути в арсеналі будь-якого танцюриста, який займається будь-ЯКИМИ ПАРНИМИ ТАНЦЯМИ. Це універсальні елементи, у різних танцях ми майже не бачимо різниці відмінностей у техніці їх виконання танцюристами. Заздалегідь згоден з тим, що соціальний танець не повинен і не може перетворюватися в спортивний, трюковий. Але найпростіші трюки служать невеликими доповненнями, які прикрашають парний танець, сальсу або бачату. Тим не менш, до найпростіших базових трюків в сальсі касино (української версії) ставлення вкрай насторожене. Ті ж Діана і Юанди дають на заняттях і майстер-класах дуже цікаві і не складні, видовищні трюки. Детально розбираючи техніку виконання трюків танцюристами сальси. З тією обмовкою, що це елементи для справжніх, просунутих танцюристів сальси касіно. Мені пам'ятається відео з такою назвою: сальса касино (кубано) - просунутий рівень. Воно все присвячена трюкам в сальсі касіно. Повністю з ними згоден. Наша звичайна дівчинка танцюриста абсолютно не готова до трюків в сальси. Але, не з-за того що це складні елементи, а тому що не привчена робити що-небудь понад "тупцювання в базових фігурах" і найпростіших зв'язках. Тут ми бачимо лише низький або недостатній рівень общетанцевальной підготовки (привіт тренерам!). Не більше того. На змагання з бачате, конкурсах, трюки з отрыванием обох ніг танцюриста від підлоги заборонені в категорії "новачки". Їх виконання тягне за собою дискваліфікацію. Тим не менш, учням-початківцям на тренуваннях по бачате, трюки даються для вивчення. І найцікавіше, що вони всіма бочатейро робляться без серйозних проблем або якихось дрібних травм. Більш того, в бачате партнери вивчають таку "дисципліну", як ведення на трюки. Ні хто не зациклюється і не створює складнощів там, де їх немає і бути не може.

         Складні акробатичні елементи і всяка чисто спортивна акробатика в сальси і бачате категорично не вітається, АЛЕ.. Акробатика і акробатичні елементи використовуються для сальса шоу і показових виступів за бачате. Великої різниці і принципових відмінностей я не бачу. Техніка одна і та ж. До акробатики і акробатичним елементам впритул примикають такі технічні дії, як складні договірні підтримки. Не можна плутати базові та соціальні підтримки з договірними підтримками - це різні речі. Договірні підтримки застосовуються в соціальних танцях, в бачате і в сальсі, тільки за умови попередньої відпрацювання в парі. І за взаємною згодою. Для використання договірних підтримок в реальному танцевании на сальсотеке, партнерам потрібно не тільки добре відпрацювати саму підтримку. Що займає багато часу. Але і виробити чіткі маркери. Сигнали, які дає партнер партнерці - зараз я поведу тебе на складну підтримку, готуйся. В ідеалі, партнер повинен отримати від дівчинки "зворотний" маркер - сигнал: готова, давай робити договірну підтримку. Складні договірні підтримки, акробатичні елементи і фігури, "що займають багато місця на танц полі, не можна застосовувати на сальсотек просто так. Ви можете травмуватися самі або травмувати людей, що танцювали поруч.

    Базові фігури і прості зв'язки в бачате та сальси. Різниця і відмінності дуже помітні навіть на перший погляд.

         Всі просунуті танцюриста, рано чи пізно, роблять одне і те ж "велике відкриття". Виявляють, на власному досвіді, що в музику бачати можна протанцовывать вже відомі їм фігури, зв'язки взяті з сальси касіно. Досить відмовитися від лінійності і вставити теп на рахунок 4. Технічно - це дійсно можливо, дуже зручно, тому що танцюрист соціальної латини "включає" відразу весь той танцювальний багаж і досвід, який отримав раніше. При заняттях сальсою. Ритмічно, танець виходить абсолютно правильним. Проте - це не бачата. Дуже просунуті танцюристи сальси, могли "краєм вуха" почути про такому стилі соціальної латини, як бачата модерн. У стилі бачата модерн, якщо ми подивимося на танець не дуже уважно, на перший погляд побачимо багато спільного з сальсою. І фігури схожі і рух по колу використовується. Це чисто зовнішній, оманливе схожість. Насправді, бачата модерн, це окремий напрямок саме бачати, але не калька з сальси касіно. З мого особистого досвіду можу сказати - танцюристу сальса касино вивчити бачату модер на багато простіше, ніж навчитися танцювати цей стиль бачати чистому бочатейро. Хоча, якщо б, дозволяв професійний рівень підготовки тренерів та викладачів у школах сальси, можна було б рекомендувати вивчати в них саме бачату модерн. Це було б кльово. Однак, на практиці в школах сальси викладачі воліють навчати учнів бачате "власного приготування". Є хороше слово для позначення подібних екзистенціальних колізій і екзорцизму - вениковый маразм.

         Ми всі знаємо, сальса починає вивчатися або викладатися з базових фігур. Існує безліч варіантів, стилів, окремих напрямків сальси, відмінностей між школами, містами, країнами, конкретними танцюристами соціальної латини. Однак, базові фігури в сальсі скрізь однакові або так сильно схожі, що всі танцюристи їх пам'ятають і розуміють. Поки ви не вивчили базові фігури в сальсі, танцювати ви не зможете, вас просто не зрозуміють в парі. В плані різниці між бачатой і сальсою, цікаво. Що в бачате, на відміну від сальси, загальних для всіх танцюристів базових фігур не існує. В деяких школах бачати віддається перевага одному набору фігур, інші викладачі вважають за потрібне вчити зовсім іншим постатям. Але танцюристи бачати з різних шкіл добре розуміють один одного, навіть якщо ніколи не бачили саме такі фігури. У бачате, при навчанні, не натаскують на конкретні фігури. Для танцюриста сальси - це практично фантастична ситуація. Як же може існувати соціальний латиноамериканський танець, якщо немає "загального банку даних"? Насправді він є. Тільки в бачате акцент робиться на навчання партнера правильному веденню. А для партнерки, головний елемент навчання танцю - це вміння чути ведення, правильно реагувати на нього, постійно думати і звичка природно імпровізувати в межах звичайної техніки.

  • Яке взуття потрібна для занять сальсою?
  • Як навчитися танцювати сальсу будинку?
  • Ідеальна партнерка по знаку Зодіаку.
  • ВІДГУКИ. РІЗНИЦЯ І ВІДМІННОСТІ: сальса і бачата - соціальні латиноамериканські танці.

         Прочитати відгуки чи залишити свій відгук, коментар по темі: які відмінності, яка різниця: сальса і бачата, як навчитися танцювати, базові кроки, базові фігури, основні зв'язки, стилістика, ведення, трюки, підтримки, позировки та акробатичні елементи. Музика., ви зможете на форумі. Нас цікавить ваш досвід, де і як можна навчитися танцювати сальсу в Дніпропетровську або бачату в Дніпропетровську. Які школи ви вважаєте хорошими. Приймаються позитивні і негативні відгуки без модерації, за умови коректних формулювань.

    Главная Новости Металлоконструкции Галерея Контакты
    © ЧП Колесник 2010-2011

    Наш адрес: Днепропетровск, ул. Карла Либкнехта 57
    Телефон по Украине: (063) 796-79-32 или (063) 796-19-32

    Рейтинг@Mail.ru